E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η σεξι κορη του εφοπλιστη (φωτο)

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012



Ηθοποιός και παρουσιάστρια είναι η Όλγα Πολίτη η οποία κατά καιρύς έχει απασχολήσει τα Μέσα με τους... επώνυμους έρωτές της.


Η νεαρή ηθοποιός η οποία θα αναλάβει εκπομπή στο κανάλι Extra 3, εκτός από την αγάπη της για την τηλεόραση ασχολείται και με τη ναυτιλιακή εταιρεία του πατέρα της ο οποίος είναι εφοπλιστής.Πάντως, πρόσφατα, είχε δηλώσει σε συνέντευξή της ότι οι γονείς της είχαν διαφωνήσει με την επαγγελματική της επιλογή να ασχοληθεί με το χώρο του θεάματος.

"Δεν έχουν καμία σχέση οι γονείς μου με το αντικείμενο και ο μπαμπάς μου είχε πολλές αντιρρήσεις γενικότερα με την απόφαση μου να ασχοληθώ με την υποκριτική.

Δεν με στηρίζουν οι γονείς μου στην επιλογή μου, αν με στήριζαν θα είχα κάνει περισσότερα πράγματα.

Είναι αντίθετοι και συνεχίζουν να διαφωνούν με την επιλογή μου.

Έχουν πολλές αντιρρήσεις οι γονείς μου με αυτόν τον χώρο" είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.


http://www.radar.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger