E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Κ. ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ: Δεν εχω κανει ποτε......

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Είναι κορμάρα αλλά είναι και εγκρατής χωρίς να έχει ποτέ δίαιτα στη ζωή της…

Ο λόγος για την Κατερίνα Παπουτσάκη όπου μίλησε σε περιοδικό για τα
μικρά μυστικά της εμφάνισής της.
«Δεν έχω κάνει ποτέ! Ποτέ δεν χρειάστηκε. Έχω μέτρο στη ζωή μου και
με βάση αυτό λειτουργώ. Επίσης, δεν γυμνάζομαι καθόλου, όμως αν μία μέρα
φάω αρκετά ή αφεθώ, την επόμενη θα είμαι πιο συγκρατημένη και θα φάω
λιγότερο. Αλλά ποτέ δεν καταπιέζομαι. Ακόμη και με το κάπνισμα έτσι
είμαι! Καπνίζω χρόνια, αλλά ποτέ δεν ξεπερνάω το όριο», είπε η ηθοποιός.


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger