E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Καλομοιρα: "Δεν αντεξα καποια πραγματα στο τραγουδι και σπουδαζω μαθηματικα"

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012


Για την απόφασή της να εγκαταλείψει το τραγούδι και να ασχοληθεί με τον κλάδο των μαθηματικών μίλησε η Καλομοίρα στη Μεσημεριανή Μελέτη.
Η Καλομοίρα αρχικά αναφέρθηκε στα τρία τέστ εγκυμοσύνης που έκανε επειδή δεν πίστευε ότι είχε μείνει έγκυος.
"Έμεινα έγκυος μόλις ένα μήνα μετά από τη στιγμή που αποφασίσαμε με τον Γιώργο να κάνουμε παιδιά. Ήθελα συνέχεια να τρώω φρέσκες τηγανητές πατάτες με τυρί, είχα τρελάνει την μαμά μου. Έκανα τρία τεστ εγκυμοσύνης για να σιγουρευτώ ότι είμαι έγκυος. Στα παιδιά θα δώσουμε τα ονόματα Δημήτρης και Νίκος, είναι τα ονόματα των δύο παππούδων τους", είπε αρχικά.
Η ίδια συνέχισε λέγοντας ότι τα δίδυμα δε θα μοιάζουν πολύ αφού είναι διαφορετικούς σάκους.
"Συγκινήθηκα όταν ο γιατρός μου ανακοίνωσε ότι έχω δίδυμα. Θέλω να είναι παρών στον τοκετό ο σύζυγός μου. Του έχω ζητήσει να με εμψυχώνει εκείνη τη στιγμή. Πεινάω συνέχεια και τρώω αρκετά. Προσπαθώ να μην τρώω τηγανητά. Έχω όρεξη για μακαρόνια. Κάνω γυμναστική αλλά μόνο 15 λεπτά, δεν μπορώ παραπάνω και δεν με αφήνει κι ο γιατρός", συμπλήρωσε.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην απόφασή της να εγκαταλείψει το τραγούδι και να σπουδάσει μαθηματικά. "Είμαι 76 κιλά και έχω ακόμα 2,5 μήνες εγκυμοσύνης μπροστά μου. Έφυγα από την Ελλάδα γιατί δεν άντεξα κάποια πράγματα στην δουλειά. Δεν έχει να κάνει με τον κόσμο, πήρα απεριόριστη αγάπη. Δεν θα είχα κάνει τίποτα χωρίς τον κόσμο. Τώρα σπουδάζω μαθηματικά, είχα αφήσει το Πανεπιστήμιο για να έρθω στην Ελλάδα. Ο άντρας μου, μου πρότεινε να δουλέψω μαζί του αλλά δεν θέλω να είμαστε όλη μέρα μαζί", κατέληξε.

http://www.cosmo.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger