E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Δουκισσα Νομικου: "Ναι, εκανα πλαστικη στηθους"

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Η Δούκισσα Νομικού είναι ένα από τα ωραιότερα κορίτσια της εγχώριας σόουμπιζ. Στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Down Town μιλάει για όλους και για όλα. Για τη σχέση της με το Χρήστο Χολίδη, για τα επαγγελματικά της σχέδια, για τη φιλία της με τη Ρούλα Κορομηλά και βέβαια για την πρόσφατη φιλολογία σχετικά με... την πλαστική που έκανε στο στήθος της.




Στην προσωπική σου ζωή ποια είναι τα όρια που δεν υπερβαίνεις;



"Στην καθημερινότητά μου, με την παρέα μου και με τους κολλητούς μου, είμαι ένας άνθρωπος χωρίς όρια - με την έννοια ότι μου αρέσει να απολαμβάνω τη ζωή στο maximum! Ό,τι κάνω, το κάνω σε μεγάλες δόσεις: γελάω πολύ, κλαίω πολύ, τρώω πολύ, κοιμάμαι πολύ, ερωτεύομαι πολύ, δουλεύω πολύ. Όλα τα κάνω στο πολύ!"

Μια και αναφερθήκαμε στα δημοσιεύματα που σε αφορούν, αυτές τις μέρες το εγχώριο gossip σπάει το κεφάλι του για το αν έχεις κάνει πλαστική στήθους.

"Για να τελειώσει όλη αυτή η παραφιλολογία και επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, το ήθελα, το έκανα, μ’ αρέσει και το θέμα τελειώνει εδώ. Δεν έχω σκοπό να το κρύψω, ούτε και να το αναλύσω."

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται ανάλυση. Η απάντησή σου είναι πολύ θαρραλέα. Όπως, αρκετό θάρρος έδειξε πρόσφατα και ο σύντροφός σου ο Χρήστος Χολίδης, όταν παραδέχτηκε σε συνέντευξή του πως είσαι το κορίτσι του. Σε εξέπληξε αυτό ;

"Όχι, καθόλου."

Έχει κάνει, μέχρι τώρα κάτι που να σε εντυπωσιάσει; Είναι άνθρωπος των εκπλήξεων;

"Ναι, έχει κάνει πολλά για μένα… Και εξακολουθεί να κάνει."

Είστε δυο πολύ όμορφοι άνθρωποι. Χωράει η ζήλια μεταξύ σας;

"Όχι μωρέ. Οι σχέσεις των ανθρώπων άλλωστε βασίζονται στην εμπιστοσύνη… Λέμε τώρα!!"

Θα μπορούσε να είναι ο άντρας που θα πήγαινες να γνωρίσεις στον πατέρα σου -όπως είπε και ο ίδιος στην κάμερα του Star; Ο άντρας της ζωής σου;

"Δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω. Δεν θέλω να συμβάλλω σε μια ανακύκλωση δηλώσεων. Είμαι καλά, είμαι ερωτευμένη, είμαστε μαζί με τον Χρήστο και αυτό μετράει. Πραγματικά, δεν έχω να πω κάτι άλλο."




Share this article :

1 σχόλιο:

  1. Όσο όμορφη και να είναι κάποια γυναίκα, το στήθος παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμφάνισή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger