E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

η Κατερινα Λεχου ακομπλαριστη αποκαλυπτει την ηλικια της

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012



Η Κατερίνα Λέχου χωρίς κανένα κόμπλεξ αποκάλυψε την ηλικία της σε συνέντευξή της!
Η ηθοποιός εκτός από το γάμο αρνείται κατηγορηματικά να κάνει κι ένα παιδί. Η ίδια έχει δηλώσει ότι το μητρικό της ένστικτο έχει κοιμηθεί... «Καθόλου ακραίο. Μέχρι κάποια ηλικία η φύση το προστάζει αυτό, εγώ λοιπόν δεν ήθελα και ύστερα από κάποια ηλικία είναι δύσκολο να κάνεις παιδί. Κι εγώ έχω περάσει τα 40. Αφήστε που δεν πιστεύω ότι όλες οι γυναίκες είναι γεννημένες για να γίνουν μητέρες. Ο κάθε άνθρωπος έχει ξεχωριστή μοίρα» είπε χαρακτηριστικά!
Και τόνισε: «Πολλές φορές το σκέφτομαι, γιατί η αντίστροφη μέτρηση δεν αρέσει σε κανέναν. Όταν αρχίζεις και μετράς 10,9,8,7..συνειδητοποιείς ότι ο χρόνος τελειώνει και αγχώνεσαι. Από την άλλη, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά για να το ανατρέψεις. Μπορείς όμως να το κάνεις να είναι όμορφο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάθε ηλικιά έχει τη δική της ομορφιά. Άλλη ομορφιά έχει όταν είσαι 44, όπως εγώ και άλλη όταν είσαι 25. Προσπαθώ να βρω και να γευτώ την ομορφιά της ηλικίας μου».
http://www.gossip-tv.gr/


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger