E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

"Δεν θα μειωσω το στηθος μου..ειμαι περηφανη για ο,τι μου χαρισε ο θεος..."

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012


"Δεν θα μειώσω το στήθος μου..είμαι περήφανη για ο,τι μου χάρισε ο θεός..." δήλωσε η γνωστή και χυμώδης ηθοποιός....Sofia Vergara. Τον τελευταίο καιρό η πανέμορφη και εκρηκτική ηθοποιός έχει δει τις μετοχές της να ανεβαίνουν κατακόρυφα καθώς συμμετέχει σε μια απο τις πιο επιτυχημένες και βραβευμένες με Emmy σειρές με τίτλο "Modern Family". H μελαχρινή σεξοβόμβα εκτός απο ταλέντο στην υποκριτική έχει και πλούσια προσόντα που πολλές φορές όπως παραδέχτηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της της έχουν δημιουργήσει προβλήματα στην δουλειά της καθώς έχει χάσει ρόλους λόγω του μεγάλου της στήθους. Μάλιστα, πολλές φορές διάφοροι Manager την έχουν συμβουλέψει να μειώσει το μέγεθος του μπούστου της αλλά εκείνη δεν πτοείται και τονίζει "Είμαι πολύ περήφανη για το σώμα μου. Θα ήμουν αχάριστη διαφορετικά και ευχαριστώ τον Θεό για ότι μου χάρισε". Καλά κάνεις Sofia μου..Άλλες πληρώνουν αδρά για να αποκτήσουν τα προσόντα σου...





Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger