E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Απαντηση Καμμενου για την εμπλοκη του ονοματος του τη λιστα τουΣΔΟΕ

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012


Άμεση ήταν η διάψευση του Πάνου Καμμένου για τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την περίφημη λίστα του ΣΔΟΕ και τα ονόματα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, ανάμεσά τους και αυτό του Προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων.


Στην ανακοίνωσή του ο κ. Καμμένος δήλωσε: «Θέλω να πιστεύω ότι εκ παραδρομής και όχι με δόλο εμφανίστηκε το όνομά μου να ερευνάται για ακίνητα στο Γαλαξίδι. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν έχω στην ιδιοκτησία μου κανένα ακίνητο σε εκείνη την περιοχή ενώ είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες ακίνητα στο Γαλαξίδι λόγω καταγωγής ανήκουν στην οικογένειά μου. Είκοσι χρόνια στον δημόσιο βίο της χώρας έχω ενοχλήσει πολλούς. Σκοπεύω να ενοχλήσω περισσότερους. Δεν πρόκειται να σιωπήσω ούτε να καταστώ ποτέ όμηρος. Χαίρομαι για την έρευνα του ΣΔΟΕ Στερεάς Ελλάδας, αν υπάρχει, όπως και για οποιαδήποτε έρευνα αφορά πολιτικά πρόσωπα».

http://www.newsbomb.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger