E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

"Η Ελλαδα ειναι η δευτερη πατριδα μου"

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012


Η Τάμτα στη συνέντευξη που έδωσε 
στην εβδομαδιαία εφημερίδα Weekend μίλησε για την αγάπη της για την μουσική αλλά και τα βιώματα που απέκτησε από την καλλιτεχνική της πορεία.


Την μουσική την είχε βάλει από πολύ μικρή στην ζωή της, όπως η ίδια δηλώνει: «Η μητέρα μου έπαιξε τον πιο σημαντικό ρόλο σε αύτη μου την εξέλιξη. Η μαμά μου αναγνώρισε το ταλέντο μου και με ώθησε στο να μπω σε συγκρότημα... Δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποιο στόχο. Η μουσική και ο χορός βρίσκονταν πάντα στη ζωή μου. Ο γάμος και η μητρότητα με απομάκρυναν για αρκετό καιρό από τη μουσική. Χωρίς να είναι τόσο στόχος, ίσως περισσότερο ανάγκη, η μουσική βρέθηκε ξανά στη ζωή μου».

Όσο για την εμπειρία της στον καλλιτεχνικό χώρο δήλωσε τα εξής: «Ίσως έχω εισπράξει αρνητισμό, αλλά από ελάχιστα άτομα. Από την άλλη, υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που αγαπάω και με αγαπούν στο χώρο και πραγματικά θα ήταν άδικο να σταθώ στο αντίθετο».



Ευαίσθητη όπως πάντα στα κοινωνικά θέματα, προβληματίζεται για την κατάσταση στην Ελλάδα, και μιλάει για το πώς βιώνει η ίδια την κατάσταση αυτή: «Δεν μπορώ να κρίνω τι πήγε λάθος στην Ελλάδα, γιατί δεν γνωρίζω καλά την ιστορία αυτής της χώρας και δεν θα μπορούσα να τοποθετηθώ σωστά. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά, είναι ότι η Ελλάδα είναι πια η δεύτερη πατρίδα μου. Μου έχει προσφέρει πάρα πολλά και τρέφω βαθιά αισθήματα ευγνωμοσύνης για αυτή τη χώρα. Θα στεναχωριόμουν πολύ αν έπρεπε να φύγω και να γυρίσω πίσω στη χώρα μου».


tromaktiko.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger