E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η τρανσέξουαλ, Εύα Κουμαριανού αποκαλύπτει ερωτικές βραδιές με πρόσωπα της ShowBiz!

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013


O έρωτάς της με τραγουδιστή από το «Fame Story».

Η Εύα Κουμαριανού δίνοντας μια πρώτη γεύση από το βιβλίο της αναφέρεται αρχικά στο ειδύλλιο που είχε με ζεν πρεμιέ και στη συνέχεια περιγράφει τον έρωτά της με τραγουδιστή, που συμμετείχε στο Fame Story!

Η Κουμαριανού αποκαλύπτει τον έρωτά της με ζεν πρεμιέ της δεκαετίας του 70: “Θα μπορούσαμε να είχαμε παντρευτεί αν η κοινωνία μας ήταν διαφορετική…”!

Η δεύτερη σχέση που περιγράφει είναι με τραγουδιστή που συμμετείχε στο ριάλιτι του Ant1, “Fame Story”: “Ήταν ένας θυελλώδης δεσμός που παραλίγο να δει τα φώτα της δημοσιότητας. Θυμάμαι μια φορά είχαμε πάει βόλτα με το αυτοκίνητό μου στην παραλία και μας έπιασαν σε..τρυφερές περιπτύξεις αστυνομικοί που έκαναν περιπολία στην περιοχή.


Μάλιστα το θέμα βγήκε και σε τηλεοπτικό σταθμό με τίτλο “Γνωστή τρανσέξουαλ πιάστηκε στα πράσα με νεαρό ανερχόμενο τραγουδιστή”! Πίστευε ότι το έδωσα εγώ το θέμα και ήρθε και μου έσπασε το αυτοκίνητο. Το θέμα το είχε δώσει ένας από τους “Έζησα μια ζωή που δεν ήταν καθόλου ρόδινη.

Γνώρισα πολλούς ανθρώπους, έζησα στο αναμορφωτήριο, φυλακή, ταξίδεψα, αγάπησα, πέρασα όμορφα, γνώρισα δυσκολίες. Αυτό,όμως, που έμαθα είναι να είμαι αληθινή και την αλήθεια μου αυτή σας καταθέτω…” έτσι κλείνει την αφήγησή της η τρανσέξουαλ, Εύα Κουμαριανού στην αυτοβιογραφία της, με τίτλο “Το ταξίδι της ζωής μου”.αστυνομικούς που μας είχε πιάσει…”.

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger