E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Τζένη Μπότση: Μου έκανε κάτι τόσο χυδαίο που δε θα με πείραζε να τον δω να σέρνεται

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013


Την σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε στην αρχή της καριέρας της – που ακόμα δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει – εξομολογήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Τζένη Μπότση…

«Ένας άνθρωπος του θεάματος, στον οποίο απευθύνθηκα για να βρω δουλειά, έκανε...
κάτι τόσο χυδαίο που δυσκολεύομαι ακόμα και να το περιγράψω. 

Έπαθα τέτοιο σοκ που προσπαθούσα να βρω που είναι η έξοδος και δεν μπορούσα», δήλωσε μιλώντας στο περιοδικό ΟΚ! και συνέχισε: «Ούτε θυμάμαι πόσες μέρες έκλαιγα, όταν έφερνα στο μυαλό μου τη συγκεκριμένη εικόνα. 

Εγώ τότε ήμουν 21 ετών και για χρόνια, όποτε πήγαινα σε μια οντισιόν ήμουν πολύ επιθετική, ακριβώς γιατί φοβόμουν ότι μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο. 

Τον έχω συναντήσει αρκετές φορές από τότε και πρέπει να σου πω ότι ταράζομαι κάθε φορά. Δεν το έχω πει σε κανέναν αυτό, αλλά πραγματικά είναι ένας άνθρωπος που δεν θα είχα πρόβλημα αν τον έβλεπα να σέρνεται».


- See more at: http://www.paraskinia.com/


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger