E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Νέα μόδα στην Ιαπωνία ΠΡΟΚΑΛΕΙ!!! Δείτε τι κάνουν κοπελες μεταξύ τους

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013


Έχουμε όλοι ακούσει πράγματα που μπορεί να κάνουν οι άνθρωποι για την αγάπη, αλλά οι Ιάπωνες φοιτητές έχουν ξεπεράσει τα όρια θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία τους.

Η τελευταία μανία που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία είναι το γλείψιμο των λοβών του ματιού. Με αυτόν τον τρόπο οι νεαροί εραστές εκφράζουν τον έρωτά τους.

Παρόλα αυτά έχει οδηγήσει σε αύξηση τις μολύνσεις του ματιού και μπορεί ακόμη να προκαλέσει και τύφλωση.

Το περίεργο φετίχ που είναι επίσης γνωστό και ως «worming» φανερώθηκε από το ιαπωνικό σάιτ Naver Matome, που έδειξε ότι βίντεο του γλειψίματος του λοβού του ματιού ανέβηκαν στο You Tube. Αυτή η νέα μανία δεν γνωρίζει επιτυχία μόνο στην Ιαπωνία. Μία Αμερικανίδα φοιτήτρια, η 29χρονη Ελέκτρικα Ενέργκιας είπε στη Huffington Post ότι «ο φίλος μου, μου έγλειφε τους λοβούς εδώ και χρόνια και μου άρεσε πολύ». «Ακόμη ζητώ από τους φίλους μου να μου γλύφουν τους λοβούς».

Παρόλα αυτά η μανία αυτή μπορεί να μεταδώσει και ασθένειες. Όπως για παράδειγμα, αν αυτός που γλύφει το λοβό έχει έρπητα μπορεί να τον μεταδώσει ή βακτήρια ή δεν έχει καθαρίσει καλά το στόμα του και να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην όραση.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger