E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ: Η Έλενα Παπαρίζου λύνει τη ΣΙΩΠΗ της. Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ με τον Τόνι, το ΤΕΛΟΣ της ΚΑΡΙΕΡΑΣ και ο ΓΑΜΟΣ με τον Καψάλη

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013



Σε μια συνέντευξη από καρδιάς η Έλενα Παπαρίζου μίλησε για τον λόγο που χώρισε από τον Τόνι Μαυρίδη, την απόφασή της να εγκαταλείψει την καριέρα της μετά τον χωρισμό και τα σχέδια γάμου με τον νέο της σύντροφο, Ανδρέα Καψάλη.

Ο χωρισμός, η δικαστική διαμάχη, η εγκατάλειψη της καριέρα και ο ψυχολόγος

«Από τη στιγμή που γίνονταν γύρω μου πράγματα που με ενοχλούσαν, έφταιγα εγώ γιατί επέτρεψα να φτάσουν σε αυτό το σημείο... Δεν πήρα πίσω τον σεβασμό που έδωσα». «Οι σχέσεις είναι μεταξύ δύο ανθρώπων. Από τη στιγμή που μπλέχτηκαν κι άλλοι, σημαίνει ότι δεν υπήρχε σχέση». Όσο για τη δικαστική τους διαμάχη δεν έχει ακόμα αρχίσει και προτιμά να μην μιλά γι' αυτήν!  «Έχω ανάγκη να είμαι με έναν άνθρωπο, δεν μπορώ να ζήσω μόνη, θα πεθάνω. Αν μου συμβεί ξανά, δεν πειράζει, ας φάω τα μούτρα μου»! Ο Ανδρέας Καψάλης ήρθε στη ζωή της την κατάλληλη στιγμή: «Κανείς εδώ δεν θα μπορούσε να με υποστηρίξει πραγματικά. Είχα πει τότε ότι σταματάω το τραγούδι και δεν θα ξαναγυρίσω στην Ελλάδα». Η τραγουδίστρια δεν διστάζει να πει: «όταν έφυγα από την Ελλάδα, δεν κλείστηκα απλά στο σπίτι της μάνας μου. Πήγα πάλι σε ψυχολόγο, γιατί μου είχαν βγει πολλές φοβίες. Πάθαινα αγοραφοβία, υψοφοβία, δεν μπορούσα να κάτσω στο μπαλκόνι».

Η νέα ΖΩΗ και ο ΓΑΜΟΣ

«Από την στιγμή που συζούμε και είναι ο πρώτος άνθρωπος που βλέπω όταν ξυπνάω το πρωί και ο τελευταίος πριν κοιμηθώ, σαφώς είναι οικογένειά μου.
Επίσημος αρραβώνας δεν έχει γίνει. Μου έκανε δώρο ένα δαχτυλίδι και μου είπε: "Ελενάκι μου, θέλω να ζήσω την υπόλοιπή μου ζωή μαζί σου, γιατί δεν μπορώ να τη φανταστώ χωρίς εσένα." Και έτσι όπως μου έδινε το δαχτυλίδι του είπα: "Ανδρέα μου, ούτε εγώ μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα" και τη φόρεσα τη βέρα. Είναι σαν να έχει γίνει μία πρόταση γάμου, χωρίς να έχουμε ορίσει ημερομηνία. Αυτό που θέλω είναι να παραμείνουμε πού καλά μαζί και να καταλήξουμε στον γάμο και όχι στο διαζύγιο! Να κάνουμε μια πολύ ωραία οικογένεια. Είναι μεγάλη ευλογία να κάνεις τα δικά σου παιδιά. Και αν δεν μπορείς, να υιοθετήσεις, κι αυτό είναι εξίσου σπουδαίο. Πιστεύω ότι θα είμαι εξαιρετική μάνα και έχω διαλέξει τον εξαιρετικό παρτενέρ για να κάνω παιδιά μαζί του.» αποκαλύπτει η διάσημη τραγουδίστρια για τον άντρα που την έκανε να χαμογελά ξανά.

http://www.soknews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger