E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Άγγελος Διονυσίου: Είχαμε την ίδια γκόμενα με τον πατέρα μου!

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013


Υπήρξε περίοδος που μοιραζόταν την ίδια γυναίκα με τον πατέρα του όπως αποκάλυψε μεταξύ άλλων σε γνωστό περιοδικό, ο Άγγελος Διονυσίου.

"Στην προσωπική μου ζωή δεν πρόσεχα ώστε να μην δίνω δικαιώματα στον πατέρα μου. Μάλιστα, έτυχε να έχουμε και την ίδια γκόμενα κάποια στιγμή με τον πατέρα μου. Όχι συγχρόνως, την ίδια εποχή, έτυχε να περάσει από τον Στράτο και μετά ήρθε σε μένα. Υπήρξαμε αυτό που λέμε "γυναικάδες". Ο Στράτος ειδικά, ναι. Κι εγώ... δόξα τω Θεώ, περάσαμε καλά" είπε χαρακτηριστικά.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger