E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ελένη Φουρέιρα: "Στο παρελθόν έχω φτάσει στο σημείο να κοιμάμαι στο μπάνιο"

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013


Η Ελένη Φουρέϊρα μίλησε ανοιχτά για τα δύσκολα χρόνια που πέρασε ως παιδί και ως έφηβη αλλά και το πόσο σημαντικά ήταν τελικά στο να διαμορφώσει τον χαρακτήρα της, στο "Πρωινό mou" της Καθαράς Δευτέρας (18/03).
Καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά,  ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας, η Ελένη Φουρέϊρα αποκάλυψε πως δουλεύει από τα 13 της χρόνια, δεν πήγε ποτέ εκδρομή με το σχολείο της, ενώ από την ηλικία των τεσσάρων έλεγε με ύφος πως ήθελε να γίνει σταρ!
"Μοίραζα φυλλάδια από πολύ γνωστή εταιρεία σούπερ μάρκετ. Μας έπαιρναν με ένα φορτηγό από την Καλλιθέα και μας πήγαιναν στην Αργυρούπολη. Μας αμόλογαν εκεί και μοιράζαμε φυλλάδια στα σπίτια", παραδέχτηκε.
 
"Η μαμά μου ήταν μοδίστρα και ακολουθεί το επάγγελμά της και η μία από τις αδερφές μου. Η άλλη μου αδερφή είναι λογίστρια. Ο μπαμπάς μου ήταν οικοδόμος,  καλουπατζής" είπε στη συνέντευξή της, ενώ συνέχισε λέγοντας ότι μεγάλωσε πολύ φτωχικά. "Δεν είχα να πάρω παπούτσια και ψώνιζα παπούτσια από τη λαϊκή. Δεν έχω πάει ποτέ μια πενθήμερη εκδρομή, μια τριήμερη, αυτό μου έχει λείψει, θα ήθελα να πάω. Αλλά μεγάλωσα με πολύ αγάπη, δεν έχω καθόλου ψυχολογικά προβλήματα".
Μιλώντας για το υπόγειο σπίτι που μεγάλωσε στην Καλλιθέα, είπε: "Δεν είχαμε μεγάλο σπίτι. Έχω φτάσει στο σημείο να κοιμάμαι στο μπάνιο γιατί δεν ήξερα που να κοιμηθώ. Οι τρείς αδελφές κοιμόμασταν σε ένα δωμάτιο και ο αδελφός μου στο σαλόνι. Όταν ήθελα ησυχία για να κοιμηθώ πήγαινα στο μπάνιο. Για να έχω δικό μου χώρο, άρχισα να δουλεύω πιο σκληρά. Έτσι νοίκιασα σπίτι και πήρα το αμάξι μου, με δόσεις τότε".

http://www.cosmo.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger