E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ρια Αντωνίου: Το κορίτσι που τρελαίνει τους άνδρες!

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013


Η πρόκληση είναι στο αίμα της Ρίας Αντωνίου


Το καυτό κορίτσι που στο πέρασμά της ανάβει φωτιές τρελαίνεται να ποζάρει μπροστά στο φωτογραφικό φακό…

Η Ρία Αντωνίου γεννήθηκε στις 14 Ιούλιου του 1988! Έχει κερδίσει πολλούς τίτλους ομορφιάς και όχι άδικα…
 

Σε συνέντευξή της είχε δηλώσει: «Μου αρέσει να προκαλώ, αλλά με μέτρο. Από μικρή προκαλούσα τα βλέμματα με την εμφάνισή μου αλλά έκανα πως δεν το καταλάβαινα. Βέβαια, η πρόκληση στη σόουμπιζ είναι πια απαραίτητη. Όλοι το κάνουν, έτσι και εγώ!»
 

 

Στις 7 Γενάρη του 2012 μετακόμισε στην όμορφη Ιταλία με σκοπό να λάβει μέρος στο Dancing with the Stars. Με την εκρηκτική της εμφάνιση κατάφερε να μαγέψει το ιταλικό κοινό.

 

Η ίδια έχει δηλώσει πως όταν ήταν πιο μικρή είχε σεξουαλική εμπειρία με γυναίκα: «Το να σε φλερτάρουν είναι επιβεβαίωση ότι αρέσεις. Έτσι, είναι καλοδεχούμενο και από τα δύο φύλα. Είχα σεξουαλική εμπειρία με γυναίκα όταν ήμουν μικρή, αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Στο μέλλον δεν ξέρω αν θα το έκανα ξανά. Αν κάτι μου κάνει όμως κλικ, δεν το πολυσκέφτομαι, ό,τι κι αν είναι αυτό».
 

 

Έχει κάνει πολλές σέξι φωτογραφίσεις που σοκάρουν τον αντρικό πληθυσμό.
 

 


 

 

 

 

 

Πηγή: 
www.entertv.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger