E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Call of Duty: Black Ops II

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Το πιο πλήρες Call of Duty μέχρι σήμερα.

Η εύρεση ενός καλού πρόλογου για το review ενός ακόμα Call of Duty τίτλου είναι πάντα μία δύσκολη υπόθεση. Αυτό συμβαίνει γιατί το τρένο που δημιούργησε η Activision σε αυτή τη γενιά από το 2007 με το Call of Duty 4: Modern Warfare δεν λέει να σταματήσει. Μετά από την κυκλοφορία του Modern Warfare 3 πέρυσι το χειμώνα, ήρθε η στιγμή της Treyarch να αποδείξει πως δεν έχει χάσει τη φόρμα της αλλά και να δώσει εξηγήσεις σχετικά με τα μυστήρια γεγονότα που συνέβησαν στη ζωή του Alex Mason. Το GameOver ήταν καλεσμένο στο review event της Activision στο Λονδίνο και ο υπογράφων είχε τρεις ημέρες στη διάθεση του για να τερματίσει το campaign καθώς και να δει το multiplayer τμήμα αλλά και το Zombies mode του τίτλου.

Η πρώτη ερώτηση που έρχεται στο μυαλό των καταναλωτών είναι πασιφανής: Καταφέρνει το Call of Duty: Black Ops II να συνεχίσει την τεράστια διάκριση της σειράς σε αυτή τη γενιά ή φτάνουμε προς το τέλος αυτής της επιτυχίας; Οι παρακάτω γραμμές πρόκειται να σας λύσουν αυτό το ερώτημα.
'Tis not too late to seek a newer world - Σενάριο.

Βρισκόμαστε στο έτος 2025. Αυτή τη φορά, ο πρωταγωνιστής είναι ο David Mason, ο γιος του Alex Mason από το πρώτο Black Ops. Μετά από μία επίθεση στον κυβερνοχώρο της Κίνας, που είχε ως αποτέλεσμα την κατάρρευση του κινέζικου χρηματιστηρίου, ο πρόεδρος της χώρας αποφασίζει να απαγορεύσει την εξαγωγή σπάνιων μεταλευμάτων. Αυτή η απόφαση καταλήγει να είναι η αιτία για την έναρξη ενός νέου, μοντέρνου ψυχρού πολέμου ανάμεσα στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Γνωστοί χαρακτήρες από το προηγούμενο Black Ops, αλλά και το World At War, κάνουν την εμφάνισή τους, όπως ο Frank Woods, ο Jason Hudson, o Lev Kravchenko και ο Victor Reznov.

Εμπόδιο για τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και για τον πρωταγωνιστή του παιχνιδιού, θα αποτελέσει ο Νικαραγουανός Raul Menendez, ένας ψυχοπαθής πολιτικός ακτιβιστής και ηγέτης του κινήματος Cordis Die. Ο Raul έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα στον Frank Woods στο παρελθόν και η σχέση αυτών των δύο θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της πλοκής. Από τους πρώτους μήνες ανάπτυξης η Treyarch είχε δηλώσει πως θέλει να δημιουργήσει έναν villain, ο οποίος θα ήταν αξιομνημόνευτος και ιδιαίτερα «κακός».

Οι ανατροπές, οι δολοπλοκίες αλλά και οι συνδέσεις μεταξύ των χαρακτήρων όπως αυτή του Frank Woods και του Raul Menendez είναι μερικά από τα σημάδια που αποδεικνύουν ότι η εταιρία το κατάφερε αυτό. Τα τελευταία χρόνια, η Activision φρόντιζε πάντα να συνοδεύει τις κινηματογραφικές σκηνές της σειράς Call of Duty με κάποιο υποτυπώδες σενάριο. Με το Black Ops II όμως, η Treyarch παρέδωσε ένα campaign το οποίο δίνει τεράστια έμφαση στους χαρακτήρες και την ιστορία, που όχι μόνο θα σας τραβήξει το ενδιαφέρον, αλλά θα σας κάνει να το συγκρίνετε με μεγάλες παραγωγές του Hollywoοd.

Επιπλέον, για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς βλέπουμε δύο διαφορετικές εποχές σε ένα Call of Duty τίτλο, αυτή του Ψυχρού Πολέμου από το 1970 μέχρι το 1980 και αυτή του κοντινού μέλλοντος που διαδραματίζεται στο 2025. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια του campaign οι αποστολές θα εναλάσσονται ανάμεσα σε αυτά τα δύο χρονικά διαστήματα, κάτι που μειώνει σε μεγάλο βαθμό τη μονοτονία και δεν κουράζει τους παίκτες, κυρίως λόγω των διάφορων τοποθεσιών που επισκέπτονται, όπως το Λος Άντζελες, η Ανγκόλα, το Αφγανιστάν κ.α.

Στην υλοποίηση αυτής της σκληρής προσπάθειας και για τη δημιουργία ενός σεναρίου που θα έδενε τέλεια με τη δράση της σειράς, ο David Goyer, σεναριογράφος του Dark Knight Rises, ένωσε τις δυνάμεις του για ακόμα μία φορά με τον Dave Antony, αντιπρόεδρο της Treyarch. Αυτό, όμως, που πραγματικά δίνει τεράστια ποικιλία, αλλά και συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του Call of Duty, είναι οι επιλογές που καλούνται να κάνουν οι παίκτες σε διάφορα σημεία του single-player campaign. Αυτές οι επιλογές είναι σε θέση να αλλάξουν εντελώς την ιστορία του παιχνιδιού και την εμπειρία που θα αποκομίσει ο χρήστης.

Πιο συγκεκριμένα, το Call of Duty Black Ops II έχει οκτώ διαφορετικά τέλη και το καθένα καθορίζεται από τις αποφάσεις των παικτών, αλλά και από ένα νέο χαρακτηριστικό του τίτλου, τις αποστολές Strike Force. 

Εδώ λαμβάνουν χώρα σημαντικές μάχες, και ανάλογα με το αν νικήσουμε ή χάσουμε θα εξελίσσεται αναλόγως και η πλοκή του παιχνιδιού.

Για παράδειγμα, σε μία Strike Force αποστολή καλούμαστε να καταλάβουμε τρία βασικά σημεία ενός χάρτη. Αν επιτύχουμε, τότε ίσως έχουμε καταφέρει να σώσουμε κάποιο ήρωα της ιστορίας ή να έχουμε μεγαλύτερη βοήθεια στη συνέχεια του single-player campaign. Αν χάσουμε, οι επιπτώσεις στην πλοκή είναι σημαντικές και μπορεί να αλλάξει ακόμα και το τέλος του παιχνιδιού λόγω αυτής της ήττας. Οι αποστολές Strike Force, όμως, δίνουν μία real-time strategy νότα ενδιάμεσα της δράσης, διότι οι παίκτες είναι σε θέση να διατάξουν ξεχωριστά διάφορα units, όπως οχήματα, drones και στρατιώτες, για το που θα πάνε και το πότε να επιτεθούν, με την κάμερα να είναι τοποθετημένη έτσι ώστε να φαίνεται όλος ο χάρτης, δηλαδή η κλασσική προοπτική των περισσότερων RTS.

Όσοι δεν αρέσκονται στη συγκεκριμένη εναέρια κάμερα, μπορούν φυσικά να την αγνοήσουν και να παίξουν κανονικά.
Πηγή




Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger