E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πετρος Τατσοπουλος: «Δεν ηταν αδερφη ο Κολοκοτρωνης. Ηταν ο μεγαλυτερος μπηχτης κι εγω δεν ειμαι λουγκρα»

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012


Καλεσμένος στη αποψινή εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ήταν ο Πέτρος Τατσόπουλος.
Ο συγγραφές και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ξεκινώντας την κουβέντα του αναφέρθηκε στην ατάκα που φερόταν να είχε πει ότι ούτε λίγο ούτε πολύ ο Κολοκοτρώνη ήταν gay. «Δεν το είπα ρε Πέτρο. Δεν ήταν αδερφή ο Κολοκοτρώνης. Ήταν ο μεγαλύτερος μπήχτης», είπε χαρακτηριστικά ενώ σχολίασε τις δηλώσεις της Χρυσής Αυγής που τον αποκαλούν φίλο - ομοφυλόφιλο. «Δεν είμαι. Αν ήμουν θα ήταν καμάρι μου αλλά τώρα στα γεράματα, στα 53 βγήκα λούγκρα. Δεν είμαι λούγκρα». 

http://www.gossip-tv.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger