E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Σε ποιους εστειλε εξωδικα η Ελεωνορα Μελετη;

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012



Η παρουσιάστρια και δημοσιογράφος Ελεονώρα Μελέτη για πρώτη φορά έστειλε εξώδικα σε life style περιοδικά:
«Είναι κάτι που έκανα για πρώτη φορά, επειδή ένιωσα ότι απειλείται το περιβάλλον μου».
Η Ελεονώρα Μελέτη παραχώρησε συνέντευξη στην «Reallife» και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους έστειλε τα εξώδικα:
«Το ότι εγώ είμαι στο χώρο… ξέρω να παίζω το παιχνίδι και έχω συνηθίσει την έκθεση δε σημαίνει ότι το ίδιο είναι υποχρεωμένος να κάνει όποιος βρίσκεται δίπλα σου, για οποιονδήποτε λόγο και με οποιονδήποτε ρόλο.
Από τη στιγμή που τα όρια έπαψαν να είναι διακριτά και οι άνθρωποι του περιβάλλοντός μου αντιμετωπίζονται χωρίς προσοχή, αντέδρασα», δήλωσε και συνέχισε μιλώντας για τα ΜΜΕ:
«Στο ξεκίνημα είχα μια στενοχώρια για το τι μπορεί να βγει και να πει ο καθένας. Μου πήρε τρία χρόνια να συνηθίσω τη νέα πραγματικότητα και πολλή ψυχοθεραπεία για να μάθω να ορίζω τον εαυτό μου, χωρίς να με αφορά η άποψη των τρίτων.
Έχω κλειστεί πολύ στον εαυτό μου και έχω πολύ στενό κύκλο ανθρώπων που εμπιστεύομαι και τους οποίους συμβουλεύομαι. Μαζί τους νιώθω πολύ άνετα και δεν προσπαθώ να τους αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας».
ΠΗΓΗ: radar.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger