E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο ανθρωπος χωρις προσωπο (σοκαριστικη εικονα)!

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Πρόκειται για μια σοκαριστική ιστορία ενός άνδρα από το Κασμίρ που δεν έχει πρόσωπο.



Ο 32χρονος Mohammad Latif Khatana πάσχει από μια νόσο που του έχει προκαλέσει τεράστιους ογκους στο πρόσωπο με αποτέλεσμα να μην βλέπει.

Ο ίδιος δεν μπορεί να εργαστεί αλλά το μεγάλο του πρόβλημα είναι άλλο. Η σύζυγός του είανι έγκυος και εκείνος φοβάται μήπως κληρονομήσει το παιδί του το ίδιο πρόβλημα. «Ανυπομονώ να γίνω πατέρας και να έχω λίγη χαρά στη ζωή μου. Αλλά ανησυχώ κάθε μέρα και προσεύχομαι το παιδί μου να μη μου μοιάσει», λέει.

Ο Latif ζει με την 25χρονη σύζυγό του Salima, ταξιδεύει για τέσσερις μήνες στη Srinagar για να ζητιανέψει και να αναζητήσει χρήματα. Γεννήθηκε με ένα μικρό εξόγκωμα στο πρόσωπό του, το οποίο συνέχισε να μεγαλώνει και τελικά σχημάτισε τεράστιες πτυχώσεις με αποτέλεσμα να μην μπορεί να δει. «Η μητέρα μου ακόμα κλαίει μόλις με βλέπει, νιώθει τόσο ένοχη και δεν καταλαβαίνει γιατί το μικρότερο αγόρι της είναι καταραμένο».

Μιλώντας για τα παιδικά του χρόνια εξομολογείται «Κανείς δεν ήθελε να παίζει μαζί μου. Τα αγόρια με χτυπούσαν και με κορόιδευαν, έχασα την όραση από το αριστερό μου μάτι όταν ήμουν οκτώ χρονών και με φώναζαν μονόφθαλμο φρικιό. Θα ήθελα να έχω μια δουλειά, να ζω την οικογένειά μου. Θα ήμουν πολύ περήφανος αλλά κανείς δεν μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Πρέπει να ζητιανεύω και να στηρίζομαι στον οίκτο των ανθρώπων».

Ωστόσο πριν τέσσερα χρόνια ο Latif βρήκε τελικά τον έρωτα της ζωής του. «Η γυναίκα μου έχει ένα πόδι. Μόλις συναντηθήκαμε ξέραμε πως είμαστε ο ένας για τον άλλο. Είμαστε και οι δύο ‘ατελείς’ και ταιριάξαμε. Νιώθω ευλογημένος που τη γνώρισα, είναι καλή για μένα. Νιώθω κάπως φυσιολογικός που έχω σύζυγό και τώρα που είναι έγκυος είμαι ακόμα πιο χαρούμενος. Παρά την εικόνα μου είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος», λέει.

Οι γιατροί του είπαν ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από μια έκλειψη ηλίου όταν η μητέρα του ήταν έγκυος.


http://www.newsbomb.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger