E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Θυμα ληστειας επεσε η τραγουδιστρια Μαρια Καρλακη

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012


Θύμα κλοπής έπεσε χθες το βράδυ καθώς επέστρεφε στο σπίτι της στα νότια προάστια η Μαρία Καρλάκη, που ήρθε αντιμέτωπη με δυο άντρες Πακιστανικής καταγωγής, οι οποίοι ήθελαν να της κλέψουν την τσάντα.
«Δυο στενά πριν το σπίτι μου με πλησίασαν δυο Πακιστανοί, οι οποίοι μου τράβαγαν την τσάντα μου, την οποία είχα περασμένη στον αγκώνα μου. Στην προσπάθειά τους να μου την πάρουν, με έριξαν κάτω με αποτέλεσμα να χτυπήσω και στην μέση μου. Ο ένας προσπάθησε να με πνίξει, αφού είχε περάσει τα χέρια του στον λαιμό μου και ο άλλος τράβαγε την τσάντα, την οποία κρατούσα σφιχτά πάνω μου. Στην προσπάθειά μου να γλιτώσω τους κλότσησα με δύναμη στο επίμαχο σημείο με αποτέλεσμα να φύγουν τρέχοντας». Αυτό δήλωσε στο gossiptv η σέξι τραγουδίστρια, η οποία είχε ως «παράσημο» από την περιπέτεια γύψο στο χέρι και γρατζουνιές στον λαιμό.
Ενώ, σχετικά με το γεγονός ότι κανείς δεν ανταποκρίθηκε στις φωνές της -ενώ υπήρχε μερικά μέτρα πιο κάτω αστυνομικό τμήμα- σχολίασε: «Δεν γίνεται κανείς να μην άκουσε τίποτα σε ένα τόσο ήσυχο στενάκι. Νομίζω ότι ο κόσμος έχει φοβηθεί και δεν βοηθάει ούτε τον συνάνθρωπο του».
Στο τέλος της ημέρας η Καρλάκη πήγε στο Ασκληπιείο για τις πρώτες βοήθειες. Ενώ δεν πήγε στην αστυνομία να καταγγείλει το περιστατικό αφού είναι σίγουρη ότι οι ληστές είναι μετανάστες χωρίς άδεια παραμονής.


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger