E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο παραμορφωμενος γιγαντας του Πακισταν ψαχνει για... γυναικα!

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012


Μπορεί επί 22 χρόνια να έζησε με τη σπάνια ασθένεια που προκάλεσε τη παραμόρφωσή του, ωστόσο ο 22 γίγαντας Σαιν Μουμτάζ, θέλει να γίνει καλά για... να βρει μια γυναίκα!
Ο Μουμτάζ ζεί στη Λαχόρη του Πακιστάν και πάσχει από μια πολύ σπάνια ασθένεια, μία μοναδική παράλλαγη του σύνδρομου Proteus εξαιτίας της οποίας έχει παραμορφωθεί το κεφάλι και τα άκρα του.
Η κοινότητα στην οποία ζει o νεαρός γίγαντας τον έχει αποδεχτεί πλήρως και οι ντόπιοι τον αποκαλούν τον «γίγαντα φίλο τους». Μάλιστα, εμφανίζονται  αποφασισμένοι να βρουν μία θεαραπεία γι'αυτόν, που θέλει πολύ να γίνει καλά για να γνωρίσει τη γυναίκα των ονείρων του.
 Ο παραμορφωμένος γίγαντας του Πακιστάν ψάχνει για... γυναίκα! [εικόνες]
Πράγματι παρόλο που ο Μουμτάζ δεν έχει επισκεφθεί γιατρό απο τότε που ήταν παιδί και διαγνώστηκε το σύνδρομο Proteus, πλέον χρήζει άμεσης θεραπείας γιατί πέρα από το γεγονός ότι η πάθησή του επηρεάζει την εξωτερική του εμφάνιση, του προκαλεί και άλλα ιατρικά προβλήματα.
 Ο παραμορφωμένος γίγαντας του Πακιστάν ψάχνει για... γυναίκα! [εικόνες]
Ο ίδιος πίστευε πως η κατάστασή του οφειλόταν σε κάποια κατάρα, γεγονός που τον «έριχνε» πολύ ψυχολογικά. Οι φίλοι και οι συγγενείς του, όμως, τον βοήθησαν και τον στήριξαν ψυχολογικά και τώρα έχει βρει τη δύναμη να αντιμετωπίσει την κατάσταση και να ζήσει όσο πιο φυσιολογικά μπορεί.
 Ο παραμορφωμένος γίγαντας του Πακιστάν ψάχνει για... γυναίκα! [εικόνες]
«Είμαι έτσι από τότε που γεννήθηκα. Το πρόσωπο, τα χέρια και τα πόδια μου έχουν διαφορετικό μέγεθος και οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είμαι κάτι διαφορετικό. Πνευματικά όμως είμαι καλά και καταλαβαίνω τα πάντα. Ζω, μου αρέσει η ζωή και αγαπώ πολύ όλη την οικογένειά μου, παρόλο που κανείς τους δεν έχει γεννηθεί με κάτι αντίστοιχο. Οι άνθρωποι παλιά με απέφευγαν. Τώρα όμως μου συμπεριφέρονται καλά, κάθονται μαζί μου, μου μιλάνε και με φωνάζουν "φίλε". Κάποια μέρα ελπίζω να θεραπευτώ για να βρω μια γυναίκα να με αγαπήσει» εξομολογείται ο ίδιος.
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger