E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Τop 5 ανεκδοτα για τον Μυστικο Δειπνο!

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012


Άγιες Μέρες που είναι, ας θυμηθούμε τις καλύτερες στιγμές του εναλλακτικού Μυστικού Δείπνου...


Τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν για τον Μυστικό Δείπνο είναι και πολλά και ευφάνταστα. Αυτά τα 5 όμως τα σπάνε κυριολεκτικά! Τα ξέρεις δεν τα ξέρεις, θα γελάσεις σίγουρα...Νο 5


Τελειώνει ο Μυστικός Δείπνος και γυρνάει ο Πέτρος και λέει στον Ανδρέα:
- «Ανδρέα, καλά φάγαμε, λεφτά να πληρώσουμε έχουμε;»
Ψάχνεται ο Ανδρέας, ψάχνει τσέπες, πορτοφόλια, δεν βρίσκει τίποτα. Γυρνάει τότε ο Πέτρος στον Θωμά και τον ρωτάει:
- «Θωμά, καλά φάγαμε, λεφτά έχουμε;»
Ψάχνεται κι ο Θωμάς και κάνει κι αυτός αρνητικό νεύμα στον Πέτρο. Αφού ρώτησε όλους τους μαθητές λοιπόν, φτάνει και στον Ιούδα. Του λέει λοιπόν:
- «Ιούδα, φάγαμε που φάγαμε, λεφτά να πληρώσουμε έχουμε;»
- «Όχι», λέει ο Ιούδας, «αλλά έχω μια ιδέα»!

Νο 4

Ο Χριστός και οι μαθητές του είχαν πιει πολύ κρασί στον Μυστικό Δείπνο. Κάποια στιγμή τον ρωτάει λοιπόν ο Πέτρος:
- «Πες μου δάσκαλε, εγώ θα σε προδώσω;».
- «Όχι Πέτρο παιδί μου, δεν είσαι εσύ αυτός που θα με προδώσει».
Τον ρωτάει ο Θωμάς:
- «Πες μου δάσκαλε, μήπως είμαι εγώ αυτός που θα σε προδώσει;»
- «Όχι Θωμά παιδί μου, δεν θα με προδώσεις εσύ».
Τον ρωτάνε όλοι και τελευταίος βεβαίως τον ρωτάει και ο Ιούδας:
- «Πες μου δάσκαλε, εγώ θα σε προδώσω;».
- «Όχι Ιούδα παιδί μου, δεν θα με προδώσεις εσύ».
Και λέει ο Ιούδας στον Χριστό:
- «Αφού σε χαλάει κύριε, γιατί το πίνεις;»

Νο 3

Τι είπε ο Χριστός στους μαθητές του μετά τον Μυστικό Δείπνο;
- «Καλό ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο»!

Νο 2

Κατά τη διάρκεια του Μυστικού Δείπνου, πλησιάζει ο Ιούδας τον Χριστό και του λέει:
- «Δάσκαλε, νομίζω ότι το φαγητό σας έχει πολύ σκόρδο». Και απαντάει ο Χριστός:
- «Κι εσένα τι σε νοιάζει. Σάμπως θα με φιλήσεις;»

Νο 1

Τελειώνει με το καλό ο Μυστικός Δείπνος, σηκώνεται ο Ιούδας να φύγει και αποχαιρετά την ομήγυρη:
- «Κι αν δεν σας ξαναδώ, Καλή Ανάσταση»!
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger