E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Α. Φόνσου: «Σκέφτηκα πολλές φορές να αυτοκτονήσω»

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

«Δεν είμαι αχάριστη, η ζωή μου φέρθηκε καλά», λέει η Άννα Φόνσου τώρα που μπορεί ήσυχη να βλέπει οι κόποι τόσων χρόνων να αποδίδουν. 

Το μεγάλο της όνειρο «Το Σπίτι του Ηθοποιού» είναι πια έτοιμο. Τι κι αν έπρεπε να εκποιήσει όλη της την περιουσία; Δίπλα της έχει ανθρώπους που την αγαπούν αν και ακόμα δεν κρύβει πως της στοιχίζει ο χαμός της αδελφής της.

Αυτός ο χαμός μάλιστα ήταν που την έφερε στο χείλος του γκρεμού, ένα βήμα πριν από το σάλτο μορτάλε, πριν από την εγκατάλειψη της ζωής.

«Όταν πριν από έξι χρόνια έφυγε από τη ζωή η αδελφή μου η Μαρία ένιωσα πως έπρεπε να τελειώσει και για μένα η ζωή. Επί ένα χρόνο φορούσα παντού μαύρα κι αν μπορούσα θα έβαφα και το πρόσωπό μου με το χρώμα της ψυχής μου: σκέτο μαύρο, ούτε καν γκρι. Σκέφτηκα πολλές φορές να αυτοκτονήσω. Και ήταν η ύπαρξη της Ασημίνας που με κράτησε στη ζωή. Της κόρης της. Της κόρης μου. Της κόρης μας για πάντα», λέει και προσθέτει για την… «ιδιότυπη» υιοθεσία της κόρης της:

«Η Μαρία, η αδελφή μου με καταλάβαινε σε όλα. Και επειδή ήξερε ότι φοβόμουν την ευθύνη ενός παιδιού μια μέρα μου είπε: “Το παιδί που θα γεννήσω θα είναι δικό σου παιδί. Θα το μεγαλώσουμε μαζί.” Έτσι, από την πρώτη μέρα της γέννησής της υιοθέτησα την Ασημίνα μας. Κι αν είχα γεννήσει παιδί, η Ασημίνα θα ήθελα να είναι. Κι εκείνη, όταν την ρώτησαν οι δικαστές, ως έφηβη, τη γνώμη της για την υιοθεσία είπε: “Η μάνα μου είναι η Άννα”».

Και με τον γάμο όμως δεν τα πήγε καθόλου καλά. Παντρεύτηκε τρεις φορές και τρεις χώρισε.

«Η ρουτίνα της καθημερινότητας με τρελαίνει και αργά ή γρήγορα η σχέση τελειώνει, ακόμα κι αφήνοντας τους άλλους να πουν πρώτοι αντίο», λέει.

Ακόμα κι όταν όλοι έλεγαν ότι κάνεις σχέσεις με τους συμπρωταγωνιστές της, εκείνη έλεγε ότι δεν μπορούσε να ερωτευτεί ποτέ άνδρες συναδέλφους της.

«Ήταν πάντα δύσκολο να ερωτευτώ κάποιον απ’ τον ίδιο επαγγελματικό χώρο. Όταν ο άλλος έχει τις ίδιες ανασφάλειες, τι σχέση να υπάρξει; Βεβαίως και ο Νίκος Κούρκουλος ήταν πολύ όμορφος. Και άνθρωπος – διαμάντι. Ή ο Αλέκος Αλεξανδράκης. Κούκλος. Ο ευγενέστερος που υπήρξε ποτέ. Αναντικατάστατος. Αγαπούσε και σεβόταν όλες τις γυναίκες. Και με τους δύο ήμασταν φίλοι καρδιάς», λέει.

Τώρα πάντως έχει δεσμό με τον βιομήχανο Κώστα Όχονο, όμως ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται να παντρευτεί.

«Βρήκα έναν άνθρωπο που και αυτός μισεί το γάμο. Υπάρχει αέρας ελευθερίας στη σχέση αλλά και βαθύ νοιάξιμο. Ο Κώστας παρότι έχει τις επιχειρήσεις του, θα με φροντίσει. Θα μου πει “τι χρειάζεσαι;” ή “εσύ έχεις τους ρόλους σου, μη σε καταπιούν οι υποχρεώσεις για το Σπίτι του Ηθοποιού”. Θα ασχοληθεί μαζί μου, από την υγεία μου μέχρι για το αν μου ταιριάζουν τα ρούχα που φοράω. Μου έλειπε ένας άνδρας που δε θα του έλεγε τίποτα το Φόνσου, αλλά το Άννα. Ένας πραγματικά δυνατός άνδρας. Γιατί, ξέρεις, οι ηθοποιοί έχουμε ανασφάλεια για τους λόγους που μας πλησιάζουν οι άλλοι», είπε.


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger