E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ζίζεκ:”Λάθος μου τα γκουλάγκ – Η Ν.Δ τα έφτιαξε για μετανάστες”

Κυριακή 26 Μαΐου 2013


”Παραδέχομαι το σφάλμα μου, αλλά το σχόλιο μου ήταν ξεκάθαρα σαρκαστικό” λέει ο Ζίζεκ που αναρωτιέται πως μπόρεσε κανείς να πιστέψει πως συμβούλευσε το ΣΥΡΙΖΑ να φτιάξει γκουλάγκ.

«Παραδέχομαι το σφάλμα μου, αλλά το σχόλιο μου ήταν ξεκάθαρα σαρκαστικό. Τι θα μπορούσαν να πιστέψουν όσοι με άκουσαν; Ότι πραγματικά συμβούλευα το ΣΥΡΙΖΑ να φτιάξει γκουλάγκ;» διερωτάται ο Σλοβένος φιλόσοφος Σλαβόι Ζίζεκ μιλώντας στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.

Ο κ Ζίζεκ τονίζει ότι όσοι τον γνωρίζουν ή έχουν διαβάσει τα βιβλία του ξέρουν ότι απορρίπτει το σταλινικό μοντέλο.

Αναφερόμενος στην κριτική που του ασκήθηκε από τη ΝΔ για την φράση ότι «όσοι δεν υποστηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα πρέπει να πάρουν εισιτήριο πρώτης θέσης χωρίς επιστροφή για τα γκουλάγκ» κάνει λόγο για «ταύτιση της νεοπουριτανικής Αριστεράς με την παλιά συντηρητική Δεξιά» όπου και οι δύο έχουν χάσει την αίσθηση του χιούμορ.

Αναφέρει ότι η κυβέρνηση έχει φτιάξει ήδη «μικρά γκουλάγκ για μετανάστες», επικρίνει τη ΝΔ λέγοντας ότι ανήκει στα άκρα της πολιτικής ζωής και λέει πως ο νέος σταλινισμός είναι ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός.

newsit.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger