Μην βιαστείτε να απαντήσετε, γιατί μάλλον δεν θα πέσετε μέσα. Αν νομίζετε ότι μια γυναίκα εάν πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στο καλό σεξ και σε μια βόλτα για ψώνια, τότε να είστε σίγουροι ότι θα επιλέξει ...
Ναι θα επιλέξει τη βόλτα στα μαγαζιά για ψώνια. Και αν αναρωτιέστε γιατί; έρευνα από το πανεπιστήμιο Westminster, απέδειξε ότι η αγορά (είτε είναι απλή αγορά σε super market, είτε είναι αγορά ενός αυτοκινήτου, ή πολύ περισσότερο η αγορά ρούχων) προκαλεί στις γυναίκες τον ίδιο ερεθισμό και σεξουαλική διέγερση σαν να ήταν στο κρεββάτι με τον καλύτερο εραστή του κόσμου...
Η βάση της έρευνας ήταν 50 εθελόντριες και εθελοντές και μεταξύ άλλων οι επιστήμονες παρακολουθούσαν τον εγκέφαλο τους (αξονική) την ώρα που έκαναν διάφορες δραστηριότητες, όπως το να σερφάρουν στο ίντερνετ, να μιλάνε στο τηλέφωνο, να βλέπουν μια ταινία πορνό και να ψωνίζουν διαδικτυακά.
Η συναισθηματική δραστηριότητα του εγκεφάλου των γυναικών όταν έκαναν αγορές ήταν το ίδιο έντονη όσο και όταν έκαναν έρωτα. Οι ψυχολόγοι του πανεπιστημίου, που προσπάθησαν να ερμηνεύσουν το φαινόμενο, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η γυναίκα μαγνητίζεται σε δευτερόλεπτα από μια εκρηκτική παρουσία πχ η θέα ενός ζευγαριού παπουτσιών που πρόκειται να αγοράσουν, το ίδιο με το να κάνουν σεξ.
Πηγή : iatropedia.gr
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !