E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Παίκτης του ΝΒΑ ανακοίνωσε ότι είναι γκέι

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013


Ο Τζέισον Κόλινς αποφάσισε να ανακοινώσει τις σεξουαλικές του προτιμήσεις αφού, όπως είπε, δεν μπορούσε να συνεχίσει να ζει μέσα στο ψέμα. Η ομάδα του έσπευσε να τονίσει ότι είναι υπερήφανη για την ειλικρίνεια του 34χρονου σέντερ.

"Κανείς δε θέλει να ζει με φόβο. Ανέκαθεν φοβόμουν μη τυχόν πω κάτι λάθος. Δεν κοιμάμαι καλά. Ποτέ μου δεν κοιμόμουν καλά. Αλλά κάθε φορά που το λέω σε ακόμη ένα άτομο, αισθάνομαι πιο δυνατός και κοιμάμαι κάπως πιο ήσυχα. Χρειάζεται τεράστια αποθέματα ενέργειας να φυλάσσεις ένα τόσο μεγάλο μυστικό. Έχω υπομείνει χρόνια μιζέριας κι έχω περάσει πολλά, προκειμένου να ζω ένα ψέμα. Ήμουν σίγουρος πως ο κόσμος μου θα κατέρρεε, αν όλοι το μάθαιναν.

Παρόλα αυτά, όταν αναγνώρισα τη σεξουαλικότητά μου, αισθάνθηκα ολοκληρωμένος για πρώτη φορά. Εξακολούθησα να έχω την ίδια αίσθηση του χιούμορ, εξακολούθησα να έχω τις ίδιες ιδιομορφίες κι οι φίλοι εξακολούθησαν να με καλύπτουν, έγραψε ο Τζέισον Κόλινς, μπασκετμπολίστας με 12ετή παρουσία στο ΝΒΑ.

Οι Ουάσινγκτον Ουίζαρντς, η τελευταία ομάδα του Τζέισον Κόλινς, στήριξαν απόλυτα τον παίκτη και τόνισαν υπεργήφανοι που ο 34χρονος σέντερ μίλησε ανοιχτά.

Αυτός που σοκαρίστηκε περισσότερο ήταν ο αδερφός του Κόλινς, Τζάρον, ο οποίος είναι και αυτός παίκτης του ΝΒΑ.

http://www.newsit.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger