E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ "Είχα σκεφτεί ν 'αυτοκτονήσω αλλά φοβάμαι να το κάνω"

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013


Πριν από τρία χρόνια τον ακούσαμε να ερμηνεύει το διαχρονικό “My way” του Φράνκ Σινάτρα στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο".
Η αισθαντική φωνή του μάγεψε το τηλεοπτικό κοινό. Ο Νίκος Γεώργας κατάφερε να κερδίσει την πρώτη θέση στο reality μουσικό σόου.
Όμως, αποκαλύπτει στην εφημερίδα "News", μετά από τρία χρόνια τα χρήματα από τη νίκη του τελείωσαν και χώρισε με τη γυναίκα του μετά από 28 χρόνια γάμου.
Ο λόγος; Την απάτησε και ομολογεί με αφοπλιστική ειλικρίνεια πως του έχει περάσει από το μυαλό να γίνει αυτόχειρας.
"Έχω σκεφθεί να αυτοκτονήσω. Και όχι μόνο μια φορά. Αλλά είμαι πολύ δειλός για να το κάνω.
Η μουσική είναι ο λόγος που παραμένω ζωντανός, το τραγούδι.
Στα χρόνια που μεσολάβησαν από τη νίκη μου έκανα λάθη.
Απάτησα τη γυναίκα μου - ήμασταν 28χορνια μαζί -  και χωρίσαμε.
Ήταν πολύ ζηλιάρα η Ελένη αλλά έφταιξα και εγώ τρομερά", κατέληξε στη συνέντευξή του.


http://www.radar.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger