E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο Ρον Τζέρεμι πήρε εξιτήριο και είναι πάλι έτοιμος να κάνει σεξ!

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013



Πολλοί από τους θαυμαστές του Ρον Τζέρεμι, πασίγνωστου πρωταγωνιστή σε ερωτικές ταινίες, είχαν αναστατωθεί από την είδηση πως ο 59χρονος, μπήκε εσπευσμένα σε εντατική μονάδα, καθώς βρέθηκε πως είχε ανεύρυσμα στην περιοχή της καρδιάς.

Όμως, όλα πήγαν καλά για τον… προικισμένο πρωταγωνιστή, ο οποίος μπορεί να έφτασε πολύ κοντά στο «χείλος του γκρεμού», αλλά είναι πια και πάλι ελεύθερος, καθώς πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο που νοσηλευόταν. Όπως ο ίδιος δηλώνει, οι γιατροί του κατέστησαν σαφές πως είναι ελεύθερος να κάνει και πάλι όσο σεξ θέλει, ενώ σκέφτεται ήδη την επιστροφή του στη ροζ βιομηχανία!

Ο Τζέρεμι, παρά το γεγονός πως υποβλήθηκε σε μια πολύ σοβαρή χειρουργική επέμβαση, δεν φαίνεται να έχει χάσει το χιούμορ του στο ελάχιστο: « Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου, μου χάρισαν το τέλειο σώμα και εγώ το έκανα σαν τα μούτρα μου!» ήταν τα λόγια του στο TMZ.com, ενώ παραδέχθηκε πως κατά τη νοσηλεία του έχασε πολλά κιλά και τώρα ακολουθεί μια απόλυτα ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, ώστε να επιστρέψει στις οθόνες το συντομότερο δυνατό!



http://www.koolnews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger