E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΑΡΡΩΣΤΟ: Η γυναίκα που εύχεται να ήταν και παριστάνει την... Παραπληγική!

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013



Για τους περισσότερους ανθρώπους, το να χρειάζονταν μια αναπηρική καρέκλα θα ήταν ο χειρότερος εφιάλτης τους.

Αλλά για Chloe Jennings-White, ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

Η 57χρονη πάσχει από μια σπάνια πάθηση που ονομάζεται Διαταραχή Ταυτότητας, μια σπάνια ψυχολογική κατάσταση που σημαίνει ότι θέλει απεγνωσμένα να είναι παραπληγική - δηλαδή παράλυτη κάτω από τη μέση.

Έτσι, οι γιατροί πρότειναν να προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει μια αναπηρική καρέκλα για να μην βλάψει τη δική της σπονδυλική στήλη.

Τώρα η Chloe, η οποία είναι επιστήμονας της έρευνας στην ψυχιατρική, επιλέγει να ζήσει τη ζωή της σε τέσσερις τροχούς, και προσποιείται ότι είναι παράλυτη.


«Το να είσαι σε θέση να χρησιμοποιήσεις μια αναπηρική καρέκλα είναι τεράστια ανακούφιση, και το πιο κοντινό που να νιώσει κανείς όντος παραπληγικός», λέει η Chloe.

«Τώρα, τελικά, ξέρω ότι δεν είμαι μόνη, και χρησιμοποιώντας μια αναπηρική καρέκλα βοηθώμαι να περιορίσω την επιθυμία μου να σπάσω τη δική μου σπονδυλική στήλη, και αυτό έσωσε τη ζωή μου."

Η εμμονή της Chloe ξεκίνησε όταν ήταν εννέα ετών.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το Katara.gr, σε μια προσπάθεια να αντιγράψεει τη θεία της, Ελιά, που είχε γίνει παραπληγική μετά από ένα ατύχημα με ποδήλατο, η Chloe πήρε το ποδήλατό της με μοναδικό σκοπό την συντριβή και να σπάσει την πλάτη της.

«Δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα», λέει ο ίδια. «Αλλά είχα μια συντριπτική επιθυμία να γίνω παραπληγική σαν τη θεία μου. Δεν ήξερα ότι υπήρχε κάτι λάθος με αυτό».

«Οδήγησα το ποδήλατο μου από ένα ψηλό ξύλινο στάδιο σε ένα πάρκο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σε κάποιες αμυχές και μώλωπες, αλλά τίποτα πιο σοβαρό από αυτό».

«Προσγειώθηκα όμως με το λαιμό μου με το ποδήλατο να με έχει καταπλακώσει».

«Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι ήταν εξίσου πιθανό να σπάσω το λαιμό μου, και να καταλήξω σε τετραπληγία - εντελώς παράλυτη, που δεν ήθελα», λέει.



http://www.dete.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger