E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Why men love bitches» Οι άνδρες σε αγαπούν αν τους φέρεσαι σαν σκουπίδι!

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013



H άποψη ότι οι άνδρες σε αγαπούν αν τους φέρεσαι σαν σκουπίδι κυκλοφορεί χρόνια τώρα χωρίς καμία επαλήθευση.Το SociaLMagazinE ακολουθεί κατά γράμμα το best seller εγχειρίδιο «Why men love bitches» για να δει αν πιάνει.
«Δε χρειάζεται να με αγαπήσεις. Δε χρειάζεται να με συμπαθήσεις. Δε χρειάζεται καν να σου αρέσω. Αλλά θα με σεβαστείς». Κάπως έτσι συστήνομαι εδώ και δυο μήνες στα ντέιτ μου. Ακολουθώντας την επικρατέστερη τάση που έχει εμφυσήσει στις ψυχές των γυναικών των μητροπόλεων. Η νέα σκύλα είναι «η ραφιναρισμένη εκδοχή της παρομοιώδους παλιάς σκύλας. Δεν είναι άγρια ή κακιά ούτε γκρινιάζει για να αποκτήσει αυτό που θέλει. Μιλάει με τις πράξεις της και γίνεται σκύλα μόνο όταν είναι απαραίτητο. Ένα από τα πιο αποκαλλυπτικά σημάδια ότι μια γυναίκα είναι «φτασμένη» είναι ότι δεν έχει την έμμονη ιδέα να ευχαριστήσει έναν άντρα ή οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον εαυτό της» γράφει η Sherry Argov στο best seller της «Why men love bitches». Ευτυχώς που υπάρχει πια εγχειρίδιο για το πώς θα γίνεις καλή σκύλα.
Εν ολίγοις, τέρμα τα χριστιανικά. «Αγάπα τον πλησίον σου», «φέρσου στους άλλους όπως θα ήθελες να σου φερθούν» και «η αγάπη όλα τα νικάει». Έχουν αντικατασταθεί με «αγάπα τον εαυτό σου και ο πλησίον σου θα ζει ευτυχέστερα κοντά σου», «φέρσου καλά στους άλλους αφού σου δείξουν ότι το αξίζουν» και «η αγάπη νικάει εκείνην που τα δίνει όλα στην σχέση». Οι συναισθηματισμοί, η υποχωρητιότητα και η αυταπάρνηση δεν θα σε πάνε μακριά. «Οι άντρες δεν θέλουν ασφάλεια και προβλεψιμότητα, οι άντρες επιζητούν κάτι το συναρπαστικό, επικίνδυνο και απρόβλεπτο» διάβαζα στο βιβλίο. Και κάπως έτσι απέκτησα τη συνήθεια να κοιμάμαι με τον παγοκόφτη κάτω απ΄το κρεβάτι. Όχι ότι οι άντρες φοβούνται την σκύλα όσο το καλό κορίτσι. Γιατί την σκύλα ξέρουν ότι δεν θα την πλησιάσουν πολύ. Κι εκεί ακριβώς την πατάνε υποτίθεται και την ερωτεύονται. Για να δούμε…
ΣΚΥΛΙΣΙΑ ΖΩΗ
Πειραματόζωο νούμερο ένα. Λέγεται Νίκος και είναι τριανταεννιά. Με πηγαίνει για φαγητό σε μεξικάνικο εστιατόριο. Τον αφήνω να μιλάει εκείνος κι εγώ μένω Μαρία της Σιωπής. «Μια σιωπηλή γυναίκα φαίνεται πιο σίγουρη με τον εαυτό της, σα να ελέγχει τα συναισθήματά της. Επειδή τότε δεν είναι βέβαιος για το τι σκέπτεται» έγραφε το βιβλίο. Ο Νίκος βέβαια ρωτά και ξαναρωτά αν έχω κάτι. Προσπαθώντας να ανοίξει κουβέντα με ρωτά για την τελευταία μου σχέση. Σύμφωνα με το βιβλίο όσο και να θέλω να τα βγάλω από μέσα μου για τον άχρηστο που με παράτησε για μια στρίπερ και μου άφησε μόνο χρέη στις πιστωτικές και Xanax στο κομοδίνο, λέω απλά: «δεν μας άρεσαν τα ίδια πράγματα». (Δεν είναι ψέματα. Eμένα δε μου άρεσε η στρίπερ). Έτσι εξακολουθώ να φαίνομαι κελεπούρι με μυστήριο γύρω του. Ο Νίκος απ΄τη νευρικότητά του έχει πάθει λογοδιάροια σχετικά με την προηγούμενη σχέση του και πώς τελείωσε. Κοιτάζω το ρολόι μου αδιάφορα. «Και για πες, τί έγινε σήμερα στο γραφείο;» επανέρχομαι.
Δεν παραγγέλνω μόνο ένα κλωνάρι σέλινου για να δείξω ότι προσέχω τη διατροφή μου. Παραγγέλνω τα πάντα και τρώω και από το το πιάτο του. Για να δείξω ότι ξέρω να ρουφάω την ζωή, όπως λέει η Sherry. «Πρέπει να έχεις πολύ καλό μεταβολισμό» παρατηρεί εκείνος σαστισμένος. (Μην ανησυχείς, αύριο θα πιω μόνο νερό με λεμόνι). Δεν είναι σίγουρος αν του έχει πάει καλά το ραντεβού αυτό, οπότε όταν έρχεται ο λογαρισμός προσπαθεί να σπάσει τον πάγο κάνοντας  χιούμορ στον σερβιτόρο ότι πληρώνω εγώ. Ρίχνω πίσω το κεφάλι μου και βλεφαρίζω σα να βιώνω μια πρωτόγνωρη στην ζωή μου εμπειρία. Φαίνεται κάτι του έκανε το βλεφάρισμα και με ρωτά αν ψάχνω έναν καινούριο έρωτα. «Όχι», λέω, «δεν είμαι σε φάση να πέσω με τα μούτρα σε μια νέα σχέση τώρα». Αυτό ήταν. Aπό τότε μου στέλνει όλη μέρα μηνύματα σαν δεκαοχτάχρονος. Sherry, είσαι θεά.
ΣΗΜΑΤΑ ΜΟΡΣ
Oι σκύλες βέβαια έχουν ένα προβληματάκι με τις τηλεπικοινωνίες. Αν και είμαι σπίτι, τον αφήνω να μιλά στον τηλεφωνητή. Όταν βλέπω αναγνώριση κλήσης του στο κινητό, κάνω ένα ντους, βλέπω ένα ολόκληρο DVD και μετά του τηλεφωνώ πίσω. «Οι άντρες και να τα φτιάξουν με την bitch, ξέρουν ότι ποτέ δεν θα είναι ολοκληρωτικά δική τους», λέει η Sherry. «Kαι προσπαθούν μια ζωή να την κατακτήσουν. Ο άντρας είναι κυνηγός. Από την στιγμή που δεν ξέρει πού είναι η γυναίκα του, θα τρέξει να τη βρει».
Το πειραματοζωο No 2, ένας γυμναστής απ΄το Facebook, με θυμήθηκε ξαφνικά μετά από δυο εβδομάδες εξαφάνησης και στέλνει μήνυμα αν θέλω να περάσω από το σπίτι του. Α χα! Εδώ έχουμε ένα «ευκαιριακό τηλεφώνημα για σεξ». (bootycall). Του απαντώ ότι είχε απαντήσει και η φίλη της συγγραφέως, η Κρίσταλ, σε έναν ο οποίος αφότου είχαν τις ρομαντικές στιγμές τους της δήλωσε πως «θέλει να δει κι άλλο κόσμο»: «Ok γλύκα. Έρχομαι. Δώσε μου πέντε λεπτά να βάλω τις ζαρτιέρες μου κάτω από το αδιάβροχό μου. Θα είμαι εκεί σε σαράντα λεπτά». H Κρίσταλ είχε ζητήσει επίσης από τον Μπρετ να την περιμένει το δρόμο, μέσα στη βροχή, με μια ομπρέλα, ώστε να μη μουσκέψει μέχρι να φτάσει στην είσοδο του συγκροτηματος. Φυσικά δεν πήγε ποτέ. Εγώ είπα να μην το παρακάνω και απλά δεν πήγα ποτέ. Δεν έβρεχε κι εκείνη τη μέρα… 
Το πειραματόζωο Νο 2 πήρε το μήνυμα και την επομένη μου έστειλε SMS ότι «πρέπει να μιλήσουμε». Με έπεισε τελικά και δώσαμε ραντεβού για ποτό. Άργησε μάλλον επίτηδες. Μισή ώρα. Αλλά η σκύλα δεν ταράζεται. Περιμένει είκοσι λεπτά κι ύστερα κάνει άλλα σχέδια. «Ωωω, νόμιζα ότι δεν θα έρθεις» του είπα γλυκά όταν έφτασε. «Τώρα κανόνισα να περάσω από ένα μπαρ που είναι οι φίλες μου». Αν οδήγησε κάπου όλο αυτό; Σε άλλα πέντε ραντεβού. Στα οποία δεν πήγε κανείς μας.
ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Και τώρα ας πάμε στο πολύ σημαντικό κεφάλαιο του βιβλίου «Ασφαλής+ βαρετή +μητρική =καμιά σπίθα, απρόβλεπτη+ ανεπρόκοπη + πουτάνα =πυροτέχνημα». «Μολονότι ο άντρας εθερίζεται από την ανεξάρτητη γυναίκα την οποία δε μπορεί να αποκτήσει, θα εξακολουθήσει να προσπαθεί να την κάνει σαν τη μαμά του. Θα θέλει να του μαγειρεύεις, να του καθαρίζεις και να του πλένεις τα άπλυτα» προειδοποιεί η Sherry Argov. «Μια γνωστή μου έκοψε το θέμα της μπουγάδας από την αρχή. Τον πρώτο καιρό του γάμου της, πέταξε μέσα στο πλυντήριο ένα κόκκινο φανελάκι μαζί με όλα τα άσπρα βαμβακερά εσώρουχα του άντρα της. Βλέποντας τα κατεστραμένα ρούχα, ο άντρας της την απείλησε λέγοντας αυτό ακριβώς που εκείνη ήθελε να ακούσει: «Δεν πρόκειται ποτέ, μα ποτέ να μου ξαναπλύνεις τα ρούχα»». Να πω την αλήθεια, κι εγώ το είχα κάνει κάποτε αυτό το κόλπο κατά λάθος αλλά αυτό που άκουσα ήταν: «εντάξει, δεν πειράζει, πετάξου στο σούπερμάρκετ, πήγαινε πάρε ένα χημικό που βγάζει τα χρώματα και ξαναπλύν’ τα». Και το χειρότερο ήταν ότι πήγα.
To πειραματόζωο Νο 3 λέγεται Φαίδων, είναι 36 χρονών, έχουμε βγει δυο φορές για ποτό και τώρα τον έχω καλέσει για φαγητό στο σπίτι. Του δείχνω το σπίτι, τον πηγαίνω στην κουζίνα και του λέω αυτό που έχω αποστηθίσει: “Εδώ είναι τα ποτήρια, εδώ είναι τα φλιτζάνια, εδώ είναι τα πιάτα. Τα ποτά είναι εκεί. Εάν θέλεις κάτι, μη διστάσεις να το πάρεις. Σαν στο σπίτι σου. Μια μικρή παράκληση μόνο. Αν δεν σου κάνει κόπο, ρίχ’ τα μετά και στο πλυντήριο γιατί η κουζίνα έχει μυρμήγκια”. Δεν ξέρω αν όντως ο Φαίδων πήρε το μήνυμα ότι δεν αδειάζω ούτε το τασάκι ή με πέρασε για μικροβιοφοβική. Του σερβίρω για πρώτο πιάτο ποπ κορν, όπως προτείνει το βιβλίο, και για δεύτερο κάτι λουκάνια Φρανκφούρτης που ξεπάγωσα. Επιμένω να αποκαλώ το πιάτο “ντέλι γκουρμέ φίνγκερφουντ”. O Φαίδωνας φεύγει νωρίς από το σπίτι-για να τσιμπήσει κάτι φαντάζομαι. Σύμφωνα με τη Sherry, τώρα θα με βγάζει πάντα έξω για φαγητό διότι του έδωσα να καταλάβει ότι δεν είμαι πλασμένη για παραδουλεύτρα αλλά για κυρία. Αλλά την επομένη μαθαίνω ότι λέει αριστερά και δεξιά ότι είμαι μεγάλη τσίπισσα. Ήταν που δεν είχα βάλει πολύχρωμες ομπρελίτσες στα λουκάνικα;
ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ
Πειραματόζωο Νο 4.  Mάνος, 40, πρώην αθλητής και νυν επιτυχημένος επιχειρηματίας. Όταν μου ζητά να βγούμε νομίζω ότι θα πάθω καρδιακή προσβολή. Αλλά του λέω «δεν σε ξέρω, άρα δε μπορώ να σε δω ρομαντικά» γιατί είναι αττάκα από το βιβλίο που πρέπει απαραιτήτως να τη λες στους άντρες που τους θέλουν όλες. Ο Μάνος σαστίζει, και μου λέει για μια ταινία που παίζεται στο σινεμά και «δεν είναι ρομαντική». Δεν ακούω τί λέει για την ταινία γιατί βουίζουν τα αυτιά μου, αλλά θέλω να την δω του θανατά!
Όπως διάβασα, δυο είναι τα πράγματα που πρέπει να κάνω για να με ερωτευτεί τρελά. Πρώτον, ερεθίζει την φαντασία του σεξουαλικά. Δεύτερον, περιμένει πριν ολοκληρώσει τη σχέση σεξουαλικά. Καλά καταλάβατε, οι bitches άλλαξαν τώρα που τα καλά κορίτσια το δίνουν εύκολα. Είναι η θεωρία του κουτιού με τις καραμέλλες. «Μην το ανοίγεις με την πρώτη. Δίνε του μια καραμελίτσα τη φορά». Έτσι λοιπόν βγαίνω με τον Μάνο και η αλήθεια είναι ότι μετά την ταινία θέλω να του δείξω τη συλλογή με τις πεταλούδες μου. «Όχι. Κράτα όσο περισσότερο μπορείς» μου λέει η Sherry. Ένα εικοσιτετράωρο; Δύο; «Ένα μήνα». Ήμαρτον, άνθρωπος είμαι. Επιπλέον δεν πρέπει να τον συναντώ ποτέ δυο συνεχόμενες μέρες και με τίποτα πάνω από δυο φορές την εβδομάδα. Του δίνω βλέμματα κι αττάκες όλο υποσχέσεις και κάθε τόσο γλύφω το καλαμάκι της κόκα-κόλα, αλλά στο τέλος της βραδιάς τον αποχαιρετώ με ένα φιλί στο μάγουλο. Είμαι βέβαιη ότι θα πάθω καμιά ορμονική διαταραχή. Ο Μάνος μου πετάει ότι δεν ξέρω τί θέλω και φαίνεται να έχει καταλάβει ότι δεν απαντώ στα τηλέφωνα επίτηδες. Αρχές της τέταρτης εβδομάδας όμως μου ξανατηλεφωνεί αλλά εγώ είμαι άρρωστη –μάλλον γιατί έχω σπάσει το ρεκόρ μου ανεκπλήρωτου πόθου για άντρα και με πονά όλο μου το σώμα. Τον καλώ σπίτι, αν και ξέρω ότι εξακολουθώ να είμαι στο πρόγραμμα με τις καραμέλες. Δεν πρόλαβα να διαβάσω το ανάλογο κεφάλαιο αλλιώς θα είχα προλάβει την καταστροφή: «Μπορεί το τοπάκι σου να γλιστρήσει εντελώς τυχαία ή να πέσει λίγο χούφτωμα την ώρα που φιλιέστε στον καναπέ. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να πεις «όχι, δεν είμαι έτοιμη για κάτι τέτοιο». Δε μπορείς να τον ερεθίζεις μέχρι το σημείο χωρίς επιστροφή και μετά να του πεις: «όχι, δε μου φαίνεται σωστό να το κάνω». Εκείνος θα σκεφτεί. «Πώς είναι δυνατόν να μη σου φαίνεται σωστό να το κάνεις όταν είσαι τόπλες, τρίβεσαι πάνω μου εδώ και μια ώρα και το παντελόνι σου είναι ξεκούμπωτο». Ας ξεμπερδέψουμε με το κεφάλαιο με τις καραμέλες γιατί αρχίζει να γίνεται ακατάλληλο. Πείραμα No 4 απέτυχε. Μην μπούμε σε λεπτομέρειες για το τί άκουσα και το γεγονός να μείνει μεταξύ μας. 
EΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Απλά επειδή το πειραματόζωο νούμερο τέσσερα είπε κάτι πολύ αγενές και ειλικρινά για κανέναν άλλο λόγο, πηγαίνω να τον βρω μια μέρα αργότερα για να τον ρωτήσω αν προτιμάει να του σπάσω το ένα πόδι ή τα δύο- αττάκα που λέει το βιβλίο να λέμε σε αυτούς που μας προσβάλλουν και την είχα ξεχάσει. Εκείνος δε με βάζει σπίτι του, με έχει στην πόρτα και φωνάζει ότι δεν θύμωσε για χθες το βράδυ, θύμωσε γιατί φαίρομαι γενικά απαράδεχτα και ποια νομίζει ότι είμαι. 
Αν θέλεις να κάνεις έναν άντρα να στρίψει δεξιά, πες του ότι νομίζεις ότι είναι καλύτερα να στρίψει αριστερά. Eπίσης, δυο λέξεις εγγυώνται το άναμμα ενός άντρα: «Έχεις δίκιο». «Έχεις δίκιο» λέω, «καλύτερα να μην ξανασυναντηθούμε, δεν ταιριάζουμε». Αλλά στο καπάκι πετάω την λέξη-κλειδί: «καλύτερος». Έτσι και πεις αυτή την λέξη σε έναν άντρα, σφηνώνει στην αμυγδαλή του εγκεφάλου του και σε λατρεύει εφόρου ζωής. «Χρησιμοποίησέ την και θα κερδίζεις την αμέριστη προσοχή του. Γλυκέ μου, είσαι ο καλύτερος όταν τρως φιστίκια, δεν έχω γνωρίσει κανέναν τόσο καλό στη ζωή μου» γράφει η Sherry. «Γλυκέ μου» φωνάζω εγώ, «είσαι ο καλύτερος όταν μου κλείνεις την πόρτα κατάμουτρα». Επειδή δεν ξέρει τί βιβλία διαβάζω, το παίρνει για χιούμορ και ξανανοίγει την πόρτα Γιατί «πιο σημαντικές από τις κάλτσες με τις δαντελένιες καλτσοδέτες που κόβουν την κυκλοφορία του αίματος, είναι η χαλαρή αύρα της γυναίκας που έχει την ικανότητα να γελάει με τον εαυτό της, γιατί εκείνος νομίζει ότι αυτή η γυναίκα θα είναι διασκεδαστική στο μέλλον, θα περάσει καλά μαζί της» γράφει η Sherry, αλλά προσωπικά εγώ δε γέλασα καθόλου τότε, γιατί σκεφτόμουν το ενδεχόμενο να μείνω ανάπηρη από καλτσοδέτα.
Έτσι λοιπόν έγιναν τα πράγματα και σταμάτησα την έρευνα για να μείνω με το πειραματόζωο No 4. Κατευθείαν τον έβαλα να κάνει μερεμέτια στο καινούριο μου σπίτι, εφόσον «οι άντρες έχουν ανάγκη να προσφέρουν». Από τότε που τα φτιάξαμε «bitch» με ανεβάζει, «bitch» με κατεβάζει. «Όταν το ακούσεις αυτό χαμογέλασε απο μέσα σου, καθώς θα ξέρεις ότι τώρα σε αγαπάει». Ή αυτό, ή με κράτησε για να με βασανίσει τώρα εκείνος.


Share this article :

1 σχόλιο:

  1. Χαχαχα τέλειο! Θέλω πολύ να διαβάσω το βιβλίο αναρωτιέμαι αν μπορώ να το βρω σε pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger