E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Έρχονται μηνύσεις από τη Βάνα Μπάρμπα σε γνωστό δημοσιογράφο. Η ηθοποιός δηλώνει:"Μάλλον είναι κοντούλης, φαλακρός που δεν μπορεί να κάνει καλό σ*ξ" [φωτο]

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Ποιον στέλνει στα δικαστήρια;...

Καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου ήταν η Βάνα Μπάρμπα το απόγευμα της Δευτέρας 17 Δεκεμβρίου.

Η συζήτηση πήγε στις αρνητικές κριτικές που γράφτηκαν πρόσφατα για την συμμετοχή της στο Dancing with the Stars. Η ηθοποιός εμφανίστηκε ιδιαίτερα ενοχλημένη από όσα έγραψε για εκείνη ο Κοσμάς Βίδος στο ΒΗΜΑ. "Κρίμα, γιατί θεωρώ ότι μια σοβαρή εφημερίδα δεν πρέπει να έχει την ίδια αντιμετώπιση, που έχει ο κίτρινος τύπος. Χτυπάνε αφ' υψηλού χωρίς να ρωτήσουν αν έχει κάποιος ανάγκη αυτή τη δουλειά για να επιβιώσει. Μπορεί να με κρίνει στη δουλειά μου και στο θέατρο. Δεν αφορά κανέναν τι έχω κάνει και τι όχι στην προσωπική μου ζωή. Πρέπει να υπάρχει ένα όριο. Είναι άνθρωποι του "τίποτα". Έχω μιλήσει με το δικηγόρο μου, θα κάνω κάποια μήνυση για πολλούς χαρακτηρισμούς που μου έχουν χρεωθεί και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Είμαι σίγουρη ότι ο συγκεκριμένος κύριος, θα είναι κανένας κοντούλης, φαλακρός που δεν μπορεί να κάνει καλό σεξ. Τον αγαπάω κι ας έρθει να τον πάρω μια αγκαλιά".


http://www.mychannel.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger