E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Ο Λαζόπουλος έχει 100 φορές την περιουσία μου», δηλώνει ο Άδωνις Γεωργιάδης [βίντεο]

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012


Περί Ρόλεξ, Λάκη Λαζόπουλου, Χρυσής Αυγής και λαικισμού μίλησε ο Άδωνις Γεωργιάδης στα πλαίσια της τηλεοπτικής του εμφάνισης στο Βράδυ.
«Είναι δυνατόν να μιλάει ο Λαζόπουλος για το Ρόλεξ; Εκείνος που έχει 100 φορές την περιουσία μου;», δήλωσε γελώντας ο Άδωνις Γεωργιάδης. Προσθέτοντας «Μου αρέσει που έρχονται και μου λένε κάποιοι ''Καλά, ακόμη το φοράτε;''. Και τους απαντώ ''Γιατί, ρε αδελφέ; Κλεμμένο το έχω;''. Το αγόρασα, όπως τα αγόραζα και πριν γίνω βουλευτής».
Στα πλαίσια της ίδιας εμφάνισης ο βουλευτής της ΝΔ μίλησε για τον λαικισμό που θεωρεί ότι φταίει για όλα «Ένας λαικισμός που ξεκίνησε από τα κανάλια και ειδικά από την πρωινή ζώνη, που είναι μέσα στην κλάψα. Από την άλλη έχεις τον αγαπημένο μας εθνικό γελωτοποιό, Λάκη Λαζόπουλο, να έχει στο Αλ Τσαντίρι τρία σχολεία από κάτω και να αρχίζει την κλάψα για το ''πότε θα πάρετε σύνταξη''. Και κάθονται τώρα 16χρονα παιδιά και για δυο ώρες συζητάνε και διαμαρτύρονται πότε θα πάρουν σύνταξη. Έτσι την καταστρέψαμε την νέα γενιά».
Στην συνέχεια περιγράφει αυτό που εκείνος θεωρεί επίσης ένδειξη λαικισμού, δηλαδή τα δυο μέτρα και τα δυο σταθμά που ισχύουν σε σχέση με το δικό του ταξίδι στην Αυστραλία και το αντίστοιχο του Αλέξη Τσίπρα στην Αργεντινή «Πήγα καλεσμένος στην Αυστραλία με την ιδιότητά μου ως πρόεδρος της επιτροπής ελληνισμού της διασποράς. Παρόλο που θα μπορούσα να πάρω λεφτά από την Βουλή -αφού δικαιούμαι να ταξιδέψω στο εξωτερικό και αυτή είναι η δουλειά αυτής της επιτροπής- συννενοήθηκα και πλήρωσαν όλα τα έξοδα το Εθνικό Συμβούλιο Αυστραλίας. Αλλά δέχθηκα επίθεση στο twitter στην λογική ''τι πάει να κάνει εκεί'' και ''γιατί παίρνει μαζί την γυναίκα του''. Τώρα ο Τσίπρας είναι στην Αργεντινή και στην Βραζιλία μαζί με συνοδεία, συνεργεία και δημοσιογράφους. Και πολύ καλά κάνει αφού είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Είδες κανέναν να λέει ''Πάει ο Τσίπρας με τα λεφτά μου να πάει να κάνει διακοπές στην Βραζιλία;'' Είδες; O Ράδιο Αρβύλα θα παίζει τον Τσίπρα που είναι στην Βραζιλία; Όχι. Αυτή είναι η υποκρισία»
Κατά τα άλλα ο Άδωνις μίλησε θετικά για το ταλέντο του Τσίπρα («Ο Τσίπρας είναι το αντίθετο από μένα. Καταφέρνει να μιλάει χωρίς να γίνεται αντιπαθής»), το πόσο επώδυνο ήταν το κλείσιμο του βιβλιοπωλείου του («Ήταν πολύ επώδυνο. Έκλεισα το βιβλιοπωλείο μετά από πάρα πολλά χρόνια που είχα φτιάξει με τον αδερφό μου με πολύ κόπο. Θέλω να πιστεύω ότι κάποτε θα το ξαναφτιάξω όταν τα πράγματα πάνε προς το καλύτερο») και το βρίσιμο που τρώει στο twitter «Το αντέχω το μπινελίκι. Τώρα είμαι στους 16.000 followers και το 80% των μηνυμάτων μου είναι μπινελίκια. Πρώτα από όλα στην Ελλάδα αν δεν σε βρίζουνε δεν υπάρχεις. Από τους αρχαίους χρόνους είναι έτσι».
Τέλος ενδιαφέρον έχει η επίθεση που έκανε στην Χρυσή Αυγή για την «υποκρισία» της. «Ο κόσμος γουστάρει το δούλεμα. Εγώ δεν μπορώ να το κάνω, αλλά το γουστάρει. Είχαν βγει οι Χρυσαυγίτες και είπαν ''θα δώσουμε τα βουλευτικά μας αυτοκίνητα στους φτωχούς''. Και όλοι τους επυφημούσαν. Εγώ κάθε μέρα τους βλέπω που μια χαρά παρκάρουν το βουλευτικό τους αυτοκίνητο. Και λέω στον εαυτό μου, ''Τι κάνω εγώ που κάθομαι να εξηγώ τους λόγους κάθε απόφασης;''. Έρχεται δηλαδή ο Χρυσαυγίτης και τους παραμυθιάζει και είναι ο καλός. Εγώ που βγαίνω και τους εξηγώ είμαι ο κακός».


http://www.iefimerida.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger