Ντυμένος στα... μαύρα όπως και o Γιώργος Παπανδρέου πρόπερσι ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, έτρεξε στον Μαραθώνιο. Έγραψε στο twitter : "¨φέτος τρέχουμε σε άλλο πεδίο Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών (42, επέτειος 2.500 ετών από τη μάχη του Μαραθώνα".".
ΑΣΥ ΓΝΧατζηκώστα: Κάλεσμα στις εκλογές ανάδειξης ΔΣ συλλόγου
εργαζομένων||Τετάρτη 24 Ιουνίου
Πριν από 8 δευτερόλεπτα




0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !