Μια πολωνική εταιρεία με φέρετρα έχει εξοργίσει την Καθολική εκκλησία, μετά την έκδοση ενός ημερολογίου που δείχνει γυμνόστηθες γυναίκες να παρουσιάζουν τις κάσες τους.
Το τέχνασμα μάρκετινγκ διαθέτει ημίγυμνες γυναίκες σε προκλητικές πόζες πάνω και δίπλα στα φέρετρα που πραγματοποιούνται από την εταιρεία Lindner.
Η Καθολική Εκκλησία έχει καταδικάσει το ημερολόγιο, και αναφέρει ότι ο ανθρώπινος θάνατος πρέπει να γίνεται σεβαστός και να μην αναμιγνύεται με το σεξ.
Μια εικόνα από την έκδοση για το ημερολόγιο του 2013, παρουσιάζει μια νεαρή γυναίκα με ένα φίδι που καλύπτει το στήθος της, καθώς γέρνει πάνω σε ένα φέρετρο.
Σε μια άλλη περίπτωση, μια γυναίκα φορώντας έναν κατακόκκινο κορσέ απεικονίζεται τραβώντας έξω την καρδιά ενός άνδρα που βρίσκεται σε ένα φέρετρο.
Ο γιος μου είχε την ιδέα της δημιουργίας του ημερολογίου της επιχείρησης έτσι ώστε να μπορούμε να παρουσιάσουμε κάτι μισό-σοβαρό, ζωηρόχρωμο, όμορφο, την ομορφιά των κοριτσιών απο την Πολωνία, και την ομορφιά των φέρετρών μας, είπε ο Zbigniew Lindner, ιδιοκτήτης της επιχείρησης.
«Θέλαμε να δείξουμε ότι ένα φέρετρο δεν είναι ένα θρησκευτικό σύμβολο. Είναι απλά ενα προιόν.
Πράσινα λιβάδια: Ενα εμπνευσμένο ποδοσφαιρικό φέρετρο που παρουσιάζει μια νεαρή γυναίκα με μια ποδοσφαιρική εμφάνιση.
Το ημερολόγιο είναι προς πώληση στην ιστοσελίδα της εταιρείας και κάθε πελάτης λαμβάνει ένα συμπληρωματικό μπρελόκ σε σχήμα φέρετρου.
Η Καθολική Εκκλησία στην Πολωνία έχει επισημάνει την εκστρατεία ώς ακατάλληλη.
Ένας εκπρόσωπος της εκκλησίας είπε ότι ο θάνατος του ανθρώπου θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα και να μην αναμιγνύεται με το σέξ.
Παρά το γεγονός ότι το 93% των Πολωνών θεωρούν τους εαυτούς τους Καθολικούς, το ποσοστό που πηγαίνουν στην εκκλησία τακτικά μειώνεται, καθώς οι αλλαγές στην κοινωνία αμφισβητούν την πίστη.
Δελεαστικό: Ένα μοντέλο με κορακί μαλλιά σε ροζ κορσέ, κάθετε δίπλα στο φέρετρο με ένα ποτό για το ημερολόγιο του 2011.
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !