E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Δεν ξερει τι θελει απο την ζωη της. Ειναι ΓΟΥΡΟΥΝΑ! Δεν εχει πατησει στο ταφο του αντρα της»: Δηλωσεις βομβα κατα της Ηλιαδη!

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012


Με σκληρούς χαρακτηρισμούς μίλησε για την Αγγελική Ηλιάδη ένα από τα πιο στενά συγγενικά της πρόσωπα.
Και ενώ όλα έδειχναν ότι οι δυο γυναίκες έχουν ανοίξει μια νέα σελίδα στην σχέση τους που πέρασε από σαράντα κύματα, μια νέα συνέντευξη ήρθε να ανατρέψει τα πάντα. Την ώρα μάλιστα που η Αγγελική Ηλιάδη δήλωνε πανευτυχής ότι βρίσκεται στο στούντιο μαζί με την γιαγιά της Καίτη Γκρέυ όπου κάνουν επανεκτέλεση μια από τις επιτυχίες της δεύτερης. Δυστυχώς όμως όπως αποκαλύπτεται η αλήθεια είναι άλλη και η επίθεση της γιαγιάς της ήταν σφοδρή. Καταλογίζοντας αδιαφορία και αχαριστία...
«Είναι πιο γουρούνα και από το γουρούνι. Βρισκόμουν έντεκα ολόκληρες μέρες στο νοσοκομείο και η Αγγελική δεν πήρε ούτε ένα τηλέφωνο για να ρωτήσει τι κάνω. Μετά από τόσο που της στάθηκα που ήμουν δίπλα της στις κηδείες, στις καταστάσεις που πέρασε με τον Μπάμπη Λαζαρίδη. Εγώ ήμουν η μάνα της, ο πατέρας της, τα πάντα. Ήρθε πολύς κόσμος όταν το μάθανε, αλλά όχι η εγγονή μου.
Αυτός που έρχεται πού τακτικά και με βλέπει από τους καλλιτέχνες είναι ο Γιώργος Μαργαρίτης. Το κορίτσι δεν ξέρει τι θέλει από την ζωή του. Κριμα... Πριν από περίπου ένα χρόνο είχε έρθει με το παιδί (τον γιο της, Μπαμπίνο) και μετά δεν ξαναπάτησε καθόλου. Μόνο εγώ της στάθηκα όταν ήταν στον δρόμο. Να λεφτά, να αυτά, πάντα ήμουν δίπλα της. Και τότε εγώ τα «χάλασα» με τον γιο μου. Αυτή τώρα αγάπησε μαζί τους. Αυτή είναι πιο γουρούνα και από το γουρούνι! Τα έβαλε με την μάνα της, με τον πατέρα της. Με όλο τον κόσμο τα έβαλε για τον Μπάμπη Λαζαρίδη, επειδή έκανε την δουλειά της.
Δεν έχει ευαισθησίες , τίποτα δεν έχει αυτή η γυναίκα. Και πόσο της στάθηκα εγώ. Εγώ τον αγαπούσα πολύ τον Μπάμπη Λαζαρίδη. Θεός σχωρέσ' τον. Τον θάψαμε στην Καβάλα και από τότε δεν πήγε η Αγγελική ούτε μια φορά να ανάψει ένα κερί στον τάφο του. Πείτε μου, αυτό τι δείχνει;», δήλωσε στο περιοδικό Ciao η Καίτη Γκρέυ.

http://www.soknews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger