E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Θανασης Βισκαδουρακης:<< Μεχρι τα 32 ζουσα στα υπογεια της Αχαρνων,μαζευα πραγματα απο τα σκουπιδια.>>

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012




Ο Θανάσης Βισκαδουράκης έδωσε μία συγκλονιστική συνέντευξή και μίλησε μεταξύ άλλων για τη ζωή του στα υπόγεια της Αχαρνών και τα πράγματα που μάζευε από τα σκουπίδια! 
«Μέχρι τα 32 ζούσα στα υπόγεια της Αχαρνών. Όποιος πέταγε ένα πλυντήριο, μία κουζίνα, για μένα ήταν θησαυρός. Έτσι μεγάλωσα» είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό «Λοιπόν»!
Ο ηθοποιός μάζευε πράγματα από τα σκουπίδια: «Μάζευα πράγματα από τα σκουπίδια. Τα άχρηστα των άλλων για μένα ήταν θησαυρός. Ο Σάκης Μπουλάς μου έδωσε το πλυντήριο του. Η μητέρα του Γιάννη Ζουγανέλη μου έδωσε το κρεβάτι της, ο αδερφός μου μου έδωσε μία τηλεόραση, ένας ξάδερφός μου μου έδωσε σεντόνια. Είμαι περήφανος για τη ζωή μου. Πήγα στο στρατό μόνος μου, δεν μου έδωσε κανείς ούτε ένα χιλιάρικο. Επιβίωσα δεν έκανα σημαία τον πόνο μου, γιατί έχω ελπίδα μέσα μου. Δύο χρόνια έτρωγα σκέτα μακαρόνια με κέτσαπ. Την αδυναμία μου την έκανα προτέρημα στη ζωή μου. Πολλές φορές πήγαινα στο γήπεδο παίζοντας ότι είμαι κωφός, ότι είμαι ανάπηρος. Είδα όλα τα παιχνίδια της Ευρώπης 20 χρονών παιδί με διαβατήριο ότι είμαι κωφός. Πήγαινα εκεί που πουλάγανε σάντουιτς και λουκάνικα και έκανα τον κωφό. Τις αδυναμίες μου τις εκμεταλλεύτηκα. Πνευματικός μου πατέρας είναι ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος».

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger