E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Sunny Μπαλτζη: Εξηγει γιατι εκανε την topless φωτογρφιση! (σεξι φωτο)

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012



Η Sunny Μπαλτζή είναι σίγουρα μία ανατρεπτική προσωπικότητα και η λέξη σύμβαση, όπως υποστηρίζει, δεν χωράει στο λεξιλόγιό της. Στους ανθρώπους που την ξέρουν δεν έκανε εντύπωση η topless φωτογράφισή της στο περιοδικό Inked. Ωστόσο συζητήθηκε αρκετά....



Η στιχουργός και συνθέτης, μιλώντας στο περιοδικό ΕΓΩ, εξηγεί γιατί πόζαρε ημίγυμνη στον φωτογραφικό φακό και απαντά σε όσους την χαρακτήρισαν προκλητική. “Ο καθένας την ονομάζει όπως θέλει. Εδώ ταιριάζει αυτό που είχε πει Federico Fellini: “Μου μου λέτε τι κάνω. Δεν θέλω να ξέρω!”. Αν ήταν στο χέρι μου, θα ήταν πιο extreme το concept. Για μένα, η συγκεκριμένη φωτογράφιση είναι τόσο προκλητική όσο το να κάνω στριπτίζ σε πλαζ γυμνιστών!”, ξεκαθαρίζει η Sunny.



Και συνεχίζει: “Δεν ήμουν εγώ στην topless φωτογράφιση, ήταν ένας ρόλος. Αυτή ήταν μία τύπισσα κάπου στην Αριζόνα, που φοράει ψηλά τακούνια στην έρημο, οδηγεί φορτηγάκι και έχει αδέλφια της τους Ντιουκς! Δεν θεωρώ ότι, βλέποντας κάποιος τη φωτογράφιση, βλέπει τη δική μου σεξουαλική εικόνα. Ένα concept βλέπει.”

http://www.tlife.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger