E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Οδηγιες χρησεως...

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Έχετε προσέξει ποτέ τις οδηγίες χρήσης σε προιόντα που καθημερινά καταναλώνουμε; Oχι; Καλά θα κάνετε να δίνετε περισσότερη σημασία γιατί μερικές έχουν πολύ γέλιο. 


Σας αναφέρουμε τις σημαντικότερες που εντοπίσαμε: 

1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια: 
"Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός". 
(Α, ωραία. Θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...) 

2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά: 
"Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου". 
(Τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...) 

3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής: 
"χρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι". 
(Κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποιήσω για φρυγανιά...) 

4. Σε κατεψυγμένο φαγητό: 
"Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το". 
(Πες το βρε άνθρωπε μου και μου φαινόταν σκληρό!) 

5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους: 
"Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι". 
(Θα το έχω υπόψη μου όταν πετύχω τη Λερναία Yδρα) 

6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο): 
"Μην το αναποδογυρίζετε". 
(Πολύ αργά...) 

7. Σε υπνωτικό χάπι: 
"Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία". 
(Πλάκα μου κάνεις;) 

8. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν: 
"Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις". 
(Εδώ μου καταστρέφετε τη μεγαλύτερη παιδική φαντασίωση!) 

9. Σε πακέτο ξηρών καρπών: 
"Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς". 
(Δεν κατάλαβα...) 

10. Σε κουβέρτα: 
"Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες". 
(Σε σεισμούς μπορώ να σκεπαστώ;) 

11. Σε καθρέφτη: 
"Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου". 
('Η εγώ οδηγώ ανάποδα ή όλοι οι άλλοι...) 

12. Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα: 
"Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο". 
(Το ποτήρι θα γεμίσει με τη βοήθεια της βαρύτητας...) 

13. Σ'ένα σπρέι για έντομα: 
"Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα". 
(Οπότε αν η κατσαρίδα ξαναζωντανέψει, χρησιμοποιήστε την παντόφλα...) 

14. Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού: 
"Ανοίξτε απ'την άλλη μεριά". 
(Και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...) 

15. Σε ένα μπλέντερ: 
"Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση". 
(Πονηροί...) 

16. Σε ένα κουτί φυστίκια: 
"Προσοχή. Περιέχει φυστίκια". 
(Εγώ τσιγάρα ήθελα...) 

17. Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος: 
"Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε". 
(Τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...)




Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger