E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

1987 - Εξαρταται - Χαρις Αλεξιου - Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεωτεροι

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012



Στίχοι: Ανδρέας Νεοφυτίδης


Μουσική: Μάριος Τόκας

Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Άλλες ερμηνείες: Κώστας Μακεδόνας

Μα τι όνειρα θα 'κανες
αν δεν ήμουν στο πλάι σου
κι αν τις νύχτες δεν άπλωνα
την καρδιά μου για μαξιλάρι σου

Αν σκιά σου δεν ήμουνα
που ποτέ δεν κοιμάται
μα τι όνειρα θα 'κανες
σ' έναν κόσμο που δε σε λυπάται

Εξαρτάται μου λες εξαρτάται

Μα τι όνειρα θα 'κανες
αν δεν ήμουν ο πόθος σου
κι αν τις νύχτες δεν άναβα
σαν φωτιά να σκοτώνω το φόβο σου

Αν σκιά σου δεν ήμουνα
που ποτέ δεν κοιμάται
μα τι όνειρα θα 'κανες
σ' έναν κόσμο που δε σε λυπάται

Εξαρτάται μου λες εξαρτάται

Μα τι όνειρα θα 'κανες
αν δεν ήσουνα πλάι μου
κι αν τις λέξεις δε σκλάβωνα
μοναχά να σε λέω αγάπη μου

Αν δεν ήμουν ο δρόμος σου
και καρδιά που κοιμάται
μα τι όνειρα θα 'κανες

σ' έναν κόσμο που δε σε λυπάται





Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger