E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Μαχαιριτσας: «Υπηρξα μεγαλη ψωναρα, με τα χρονια καταλαβαινεις ποσο μ...ς ησουν»

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012


Με έντονα αυτοκριτική διάθεση ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας μίλησε για το «σύστημα» και το ναρκισσισμό που ο ίδιος είχε.
«Με έχει ρουφήξει το σύστημα αλλά προσπαθώ να ανθίσταμαι όσο μπορώ και με κάποια αισθητική» ανέφερε ο γνωστός καλλιτέχνης στην εφημερίδα Real.
«Μέσα στο σύστημα είμαι, σιγά που θα το παίξω ότι είμαι απ' έξω. Δεν είναι κακό να είσαι μες το σύστημα. Για να είσαι απ' έξω πρέπει αν είσαι ο Νταβέλης ή ο Γκάντι. Το αντέχεις αυτό;» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε.
«Βλέπω έναν ταλαίπωρο, μια αστεία φάτσα... Εντάξει αυτό πάει με τις στιγμές, αλλά γενικά μου έχουν περάσει τα ναρκισσιστικά. Μικρότερος είχα και τέτοια».
Καταλήγοντας τόνισε ότι «είχα την αίσθηση πως είμαι γεννημένος αρχηγός προσωπικότητα. "Ψωνάρα" κανονική. Τώρα όμως οι άνθρωποι που έχω κοντά μου με αγαπάνε πολύ. Κι εγώ τους αγαπώ. Με τα χρόνια γίνονται οι σχέσεις, με τα χρόνια καταλαβαίνεις πόσο μ...ς ήσουν , με τα χρόνια βλέπεις τα λάθη σου και τα διορθώνεις. Αν μπορείς...».

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger