E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ελληνας ηθοποιος αποκαλυπτει: «Δεν ειμαι περηφανος που ειμαι ομοφυλοφιλος»

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012



«Θα θεωρούσα τεράστιο ψυχικό βάρος κι αρρώστια να κάνω ότι είμαι κάποιος άλλος. Είναι μεγάλο κόστος» εξομολογείται γνωστός Έλληνας ηθοποιός και μιλά ανοιχτά για τη σεξουαλική του ταυτότητα.

«Από 16 ετών, δεν υπήρχε άνθρωπος γύρω μου που να μην ξέρει ποιος είμαι και τι θέλω. Δεν το έκανα από επαναστατικότητα, αλλά γιατί βαριόμουν να λέω άλλα και να εννοώ άλλα. Κανείς μας δεν ξέρει πότε θα πεθάνει και είναι βλακεία να χαρίζεις χρόνο από τη ζωή σου. Σήμερα, δεν θα έκανα ποτέ τη δήλωση αυτή στο περιοδικό, που έγινε λίγο εξ' ατυχήματος, γιατί αυτό είναι τροφή για μεσημεριανές εκπομπές. Την ημέρα του Gay Pride μου ζήτησαν από ραδιοφωνικό σταθμό να μιλήσω, αλλά τους είπα ότι δεν συμφωνώ. Δεν είμαι περήφανος που είμαι ομοφυλόφιλος. Κανείς δεν μπορεί να είναι περήφανος για το τι κάνει στο κρεβάτι του. Είναι σαν να λες «είμαι περήφανος που έχω αυτιά». Δεν μπορείς να είσαι περήφανος επειδή είσαι θηλαστικό ή επειδή έχεις δύο αυτιά. Περήφανος μπορείς να είσαι για χίλια δύο άλλα πράγματα» συμπλήρωσε στο «Tv Έθνος» ο Χρήστος Σιμαρδάνης

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger