E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πουλί με δύο κεφάλια και τρία ράμφη!

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012


Φωτογραφίες από το σπάνιο εύρημα στη Μασαχουσέτη

Με ανοιχτό το στόμα έμεινε η Αμερικανίδα April Britt όταν βρήκε στον κήπο της το πουλί της φωτογραφίας. 

Έναν μικρό καρδινάλιο με δύο κεφάλια και τρία ράμφη! 

«‘Θεέ μου, κοίτα αυτό το πλασματάκι. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο’ μου είπε ο άνδρας μου μόλις το βρήκαμε», ανέφερε η Britt. 

Το ζευγάρι τράβηξε μερικές φωτογραφίες και έφυγε. Όταν επέστρεψαν στην αυλή λίγες ώρες αργότερα, το πουλί βρισκόταν στο έδαφος. Η April το τοποθέτησε πάνω σε ένα δέντρο γιατί φοβόταν μην το πιάσει κάποια γάτα. 

Αλλά το επόμενο πρωί το παραμορφωμένο πουλί είχε εξαφανιστεί. 

Η Οργάνωση για την Προστασία των Πουλιών εκτίμησε πως οι πιθανότητες να επιβιώσει ο μικρός καρδινάλιος είναι πολύ περιορισμένες. «Είναι πολύ σπάνιο να βρεις ένα τέτοιο πουλί. Τα τελευταία τριάντα χρόνια έχω δει μόνο άλλη μία παρόμοια περίπτωση», είπε εκπρόσωπος της Οργάνωσης. 

Οι λόγοι αυτής της παραμόρφωσης είναι άγνωστοι αλλά ως πιθανές εξηγήσεις αναφέρονται η ανεπαρκής τροφή της μητέρας ή κάποιο τραύμα που υπέστη ενώ κυοφορούσε. 

Δείτε τις φωτογραφίες







Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger