E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ρία Αντωνίου: "Το χειρότερο πράγμα που μου έχει κάνει άντρας ήταν να με χτυπήσει"

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012


Η ζωή της στην Ιταλία, στα μελλοντικά της σχέδια, οι άνδρες και η βία που έχει δεχτεί.
Στο περιοδικό Hello μίλησε η Ρία Αντωνίου η οποία βρέθηκε στην Ελλάδα και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να φάει σουβλάκια και να δει ελληνικές εκπομπές.
Ρία προς Ραϊμόντο για την κριτική επιτροπή: "Che mincia dichi"
Πριν από λίγο καιρό συμμετείχε στο ιταλικό "Dancing With The Stars" με την ίδια να φτάνει μέχρι και τον τελικό. Η πιο αστεία της στιγμή ήταν όταν είπε στον παρτενέρ της Ραϊμόντο στα ιταλικά "τι βλακείες είναι αυτές που μας λένε" (εννοώντας την κριτική επιτροπή).
Στο δίλημμα Ιταλοί ή Έλληνες η Ρία απάντησε... διπλωματικά: "Στο φλερτ οι Ιταλοί είναι μαέστροι. Σε κάνουν να αισθάνεσαι πραγματικά γυναίκα. Βέβαια, πιο σέξι είναι οι Έλληνες. Οι Ιταλοί με έχουν στηρίξει πραγματικά πολύ .Στην Ελλάδα με ξέρουν από μικρή με τα καλά και τα κακά μου και έχω πληρώσει κι εξακολουθώ να πληρώνω τα όχι μου και τα λάθη μου".


"Το χειρότερο πράγμα που μου έχει κάνει άντρας ήταν να με χτυπήσει"

Εκφράσεις θαυμασμού έχει δεχτεί αρκετές φορές αλλά όχι ακραίες. "Κάποιοι στήνονταν έξω από το στούντιο και το ξενοδοχείο που έμενα κάθε μέρα για να μου μιλήσουν αλλά ακρότητες δεν έχω δει".
Αντίθετα, το χειρότερο που της έχει κάνει άνδρας είναι να τη χτυπήσει πάνω σε σκηνής ζηλοτυπίας, όπως αποκάλυψε.

"Αν μένει ακόμα με τη μαμά του ο Δημήτρης Ουγγαρέζος ίσως έχει δίκιο"

Αν θυμάσαι η Ρία έχει ασχοληθεί και με το τραγούδι με την ίδια να λέει στους επικριτές της πως: "οι άνθρωποι που με επιλέγουν να τραγουδήσω το κάνουν για αυτό που είμαι και όχι για τη Φαραντούρη που κρύβω μέσα μου. Τι να κάνω δηλαδή";
Απάντηση επίσης έδωσε και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο ο οποίος είχε πει πως: "πιο συχνά έβλεπα την Αντωνίου γυμνή, παρά τη μητέρα μου". "Αν μένει ακόμα με τη μαμά του ίσως έχει δίκιο", ανέφερε το μοντέλο.
Όσο για τα μελλοντικά της σχέδια την ερχόμενη σεζόν, θα γνωρίζει τον Ιούνιο ενώ το καλοκαίρι θα είναι και πάλι στη χώρα μας.
http://www.cosmo.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger