E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Μις Ελλας 2011 αποκαλυπτεται...

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012


Δείτε τη σέξι φωτογράφισή της σε περιοδικό

Η Μις Ελλάς 2011 Ηλιάνα Παπαγεωργίου μοιράζει, πλέον, το χρόνο του μεταξύ Αθήνας και Παρισιού, όπου είναι η βάση του, ενώ ταξιδεύει λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων σχεδόν σε όλο τον κόσμο.


«Ο κόσμος νομίζει ότι η δουλειά μου είναι εύκολη, ότι κάθομαι και με χτενίζουν, με ντύνουν, με φωτογραφίζουν, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Εντάξει, δεν δουλεύω και χτίστης, δεν κουράζομαι όπως σε μια χειρωνακτική εργασία, αλλά όπως και να το κάνεις, τα μαλλιά δεν μου τα φτιάχνουν για να με εξυπηρετήσουν προσωπικά. Τα φτιάχνουν για να κάνουν τη δουλειά τους», δηλώνει η μελαχρινή καλλονή στο Status.

Η δουλειά της απαιτεί να ταξιδεύει συνεχώς, γεγονός που, όπως παραδέχεται, δεν είναι πάντα ευχάριστο. «Είναι και κουραστικό και δύσκολο. Πρέπει συνέχεια να πακετάρω και να ξεπακετάρω, δεν μπορώ να εγκατασταθώ κάπου. Επίσης, είμαι αρκετά μόνη μου, μου λείπουν οι δικοί μου…«, λέει.

Με το σύντροφό της, με τον οποίο είναι αρκετό καιρό μαζί, περνούν μεγάλο μέρος του χρόνου χωριστά. Πως θα αντιδρούσε, ωστόσο, η ίδια αν ο σύντροφός της την απατούσε με άλλη γυναίκα; «Αν το μάθαινα- γιατί παίζει και το να μη μάθεις τίποτα- θα χωρίζαμε. Δεν θα συγχωρούσα ποτέ το κέρατο, γιατί απλά εγώ δεν θα κεράτωνα ποτέ». 

Η ίδια δηλώνει ιδιαίτερα συναισθηματική και απορρίπτει την πιθανότητα να ερχόταν σε σεξουαλική επαφή με κάποιον χωρίς να είναι ερωτευμένη μαζί του. «Αν δεν τον ξέρω τον άλλο, αν δεν τον νιώθω κοντά μου, δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να αφεθώ, οπότε δεν παίζει να κάνω σεξ με κάποιον χωρίς να είμαι ερωτευμένη. Το σεξ το θεωρώ σημαντικό σε μία σχέση, αλλά έτσι ξεκομμένο δεν μου λέει κάτι. Να φανταστείς, δεν μπορώ καν να «παίξω» με κάποιον για τις ανάγκες μιας φωτογράφησης και να τον αφήσω να με ακουμπήσει ή να κάνει ότι πάει να με φιλήσει», λέει η πανέμορφη Ηλιάνα.

Στην ερώτηση της δημοσιογράφου αν θα μπορούσε να γίνει ηθοποιός η Ηλιάνα είναι απόλυτη. «Με τίποτα! Απορώ πως μπορούν και γυρίζουν ερωτικές σκηνές! Παρόλο που μου έχουν πει να δοκιμάσω την υποκριτική, αυτό είναι ένα από τα βασικά μου κολλήματα. Μπορεί όταν είμαι πια γιαγιά, να το σκεφτώ. Φαντάζομαι τότε δεν θα με βάζουν να γυρνάω τολμηρές σκηνές!» δηλώνει με χιούμορ το όμορφο μοντέλο.




Πηγή: www.entertv.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger