E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Συνεχιζεται η εξελιξη της νεας Porsche 918 Spyder

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012


Η γερμανική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες της 918 Spyderσυνεχίζοντας την εξέλιξη του μοντέλου, το οποίο θα είναι υβριδικό και θα μπει στη γραμμή παραγωγής της μάρκας το φθινόπωρο του 2013.


Όπως έχουμε και στο παρελθόν αναφέρει μέσω παλαιότερων αναρτήσεών μας, η νέα 918 Spyder είναι ένα οικολογικού χαρακτήρα supercar, το οποίο ανοίγει μια νέα σελίδα στην κατηγορία των super cars και ασφαλώς ένα νέο κεφάλαιο για τους Γερμανούς της Porsche.  Σήμερα, η γερμανική εταιρεία έδωσε επίσημα στη δημοσιότητα τις πρώτες μη-καμουφλαρισμένες φωτογραφίες του εντυπωσιακού της κουπέ, το οποίο είναι «ντυμένο» όπως και η θρυλικές Porsche 917 του παρελθόντος. Σε ότι αφορά τις τεχνικές της περγαμηνές, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως η 918 Spyder υιοθετεί την τελευταία λέξη της plug-in υβριδικής τεχνολογίας κινούμενη από ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης και δύο «παράλληλους» ηλεκτροκινητήρες. Πιο συγκεκριμένα, πίσω ακριβώς από την πλάτη των δύο επιβατών βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 βενζινοκινητήρας, με χωρητικότητα 4,6 λίτρων και όριο περιστροφής του τις 9.000 σ.α.λ., ο οποίος θα αποδίδει στο πέρας του σταδίου εξέλιξής του πάνω από 570 ίππους, όπως ρητά μας διαβεβαιώνουν σήμερα οι δημιουργοί του. Φυσικά, το εν λόγω σύνολο, το οποίο κρατά στενούς δεσμούς με τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Porsche, μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω του γνωστού πλέον 7τάχυτου PDK κιβωτίου των Γερμανών. Από εκεί και πέρα, η νέα 918 Spyder θα είναι εφοδιασμένη με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για τον εμπρός άξονα (με σταθερή σχέση μετάδοσης) και έναν για τον πίσω, ο οποίος θα αποτελεί ουσιαστικά τον αρωγό του θερμικού. Σε ότι αφορά στην απόδοση τους, σύμφωνα με την Porsche η αποδιδόμενη ισχύς για αυτόν που βρίσκεται στο εμπρός μέρος θα είναι 122 ίπποι και για εκείνον που βρίσκεται πίσω, 109 ίπποι. Συνδυαστικά, το όλο «πακέτο», θα αποδίδει 770 ίππους, τιμή που καθιστά τη νέα 918 Spyder ως την ισχυρότερη Porsche ευρείας παραγωγής στην ιστορία της μάρκας. Σε ότι αφορά τη ροπή, συνδυαστικά η μέγιστη τιμή της θα υπερβαίνει τα 750 Nm. 






Στην πράξη, σύμφωνα με τις προσομοιώσεις που έχουν γίνει, τα αμάξωμα των 1.700 περίπου κιλών θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3 δλ.(!), ενώ οι αντίστοιχες τιμές για τα «0-200» και «0-300» θα κυμαίνονται αντίστοιχα κάτω από τα 9 και 27 δλ. Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι ιθύνοντες της εταιρείας στην επίσημη ανακοίνωση τους, η 918 Spyder θα μπορεί να γυρίζει στη διάσημη «Πράσινη Κόλαση» του Νίρμπουργκρινγκ σε χρόνο 7 λεπτών και 22 μόλις δλ. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, οι Γερμανοί υπόσχονται εξίσου εντυπωσιακές τιμές και συγκεκριμένα πάνω από 325 χλμ./ώρα (125 χλμ./ώρα όταν το αυτοκίνητο οδηγείται αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο). Και όλα αυτά, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να μην υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 3 λίτρα για κάθε 100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 70 gr ανά χλμ. Από εκεί και πέρα, αξίζει να σημειώσουμε πως κινούμενη αποκλειστικά με τη βοήθεια των δύο ηλεκτροκινητήρων της, η νέα 918 Spyder θα είναι σε θέση να κινηθεί, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους, για απόσταση 25 περίπου χιλιομέτρων. Όλα αυτά επιτυγχάνονται χάρη στην… πρόβλεψη των μηχανικών της εταιρείας να εφοδιάσουν το… τριπλό σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου με πέντε προεπιλεγμένα προγράμματα λειτουργίας των κινητήριων μονάδων τους, έκαστο με διαφορετικό προσανατολισμό και διαφορετικές απαιτήσεις κίνησης, τα οποία είναι τα εξής: E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap.



Σε ότι αφορά το αμάξωμα, οι ιθύνοντες της Porsche ανακοινώνουν πως είναι κατασκευασμένο από εξωτικά υλικά, προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα. Παράλληλα, χάρη στην ευφυή τοποθέτηση των κινητήρων αλλά και των συσσωρευτών ενέργειας (μπαταριών), οι μηχανικοί κατάφεραν να πετύχουν τη βέλτιστη κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (43/57 εμπρός/πίσω). Από εκεί και πέρα, το μήκος του αυτοκινήτου θα είναι 4,643 μ., το πλάτος του 1,94 μ., ενώ το ύψος του 1,167 μ. Στους υπόλοιπους τώρα τομείς, ξεχωρίζουμε στοιχεία όπως είναι οι γνωστές ενεργητικές αναρτήσεις της Porsche (PASM), οι οποίες αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τα κεραμικά φρένα, το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, καθώς και το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους για εύκολη πρόσβαση σε γκαράζ κοκ.


http://www.4troxoi.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger