Το «φίδι» επιστρέφει!
Και είναι διψασμένο για εκδίκηση...
Το Dodge SRT Viper αποκαλύφθηκε και επίσημα στην έκθεση αυτοκίνητου της Νέας Υόρκης. Κι ενώ εξωτερικά η «Οχιά» παραμένει συνεπής με τις προηγούμενες εκδόσεις της, είναι στο εσωτερικό που επιτέλους δείχνει τόσο εντυπωσιακή όσο και ο ανταγωνισμός της...
Βέβαια το Viper δεν ήταν ποτέ του στιλ και της φιγούρας. Είναι περισσότερο σανιδωμένα γκάζια, λάστιχα που στριγκλίζουν και συναρπαστική οδηγική απόλαυση! Κι αυτές οι «προδιαγραφές» τηρούνται και στη νέα συνταγή: ένας V10 κινητήρας των 8,4 λίτρων αποδίδει τώρα 640 άλογα και σε στέλνει κάθε βδομάδα στο πλησιέστερο μαγαζί ελαστικών...
Αυτή τη φορά βέβαια η Dodge είπε να δώσει έναν ευρωπαϊκό αέρα στην καμπίνα της «Οχιάς» και τα κατάφερε μια χαρά. Είναι σίγουρο ότι η Fiat έβαλε το χεράκι της στην αναβάθμιση του εσωτερικού. Τα καθίσματα μάλιστα είναι φτιαγμένα από τη Sabelt, τη γνωστή εταιρία που «φιλοτεχνεί» παραδοσιακά τις θέσεις της Ferrari.
Και μιας και το Viper πάει περισσότερο με τις μπάντες παρά σε ευθεία πορεία, η προσθήκη πλευρικής μπάρας φαντάζει μια ιδιαίτερα καλή ιδέα! Επιτάχυνση και τελική δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές από την Dodge, είναι σίγουρο πάντως πως δεν πρόκειται να είναι απογοητευτικές...
Θαύμασε το μικρό αριστούργημα!
Το Dodge SRT Viper αποκαλύφθηκε και επίσημα στην έκθεση αυτοκίνητου της Νέας Υόρκης. Κι ενώ εξωτερικά η «Οχιά» παραμένει συνεπής με τις προηγούμενες εκδόσεις της, είναι στο εσωτερικό που επιτέλους δείχνει τόσο εντυπωσιακή όσο και ο ανταγωνισμός της...
Βέβαια το Viper δεν ήταν ποτέ του στιλ και της φιγούρας. Είναι περισσότερο σανιδωμένα γκάζια, λάστιχα που στριγκλίζουν και συναρπαστική οδηγική απόλαυση! Κι αυτές οι «προδιαγραφές» τηρούνται και στη νέα συνταγή: ένας V10 κινητήρας των 8,4 λίτρων αποδίδει τώρα 640 άλογα και σε στέλνει κάθε βδομάδα στο πλησιέστερο μαγαζί ελαστικών...
Αυτή τη φορά βέβαια η Dodge είπε να δώσει έναν ευρωπαϊκό αέρα στην καμπίνα της «Οχιάς» και τα κατάφερε μια χαρά. Είναι σίγουρο ότι η Fiat έβαλε το χεράκι της στην αναβάθμιση του εσωτερικού. Τα καθίσματα μάλιστα είναι φτιαγμένα από τη Sabelt, τη γνωστή εταιρία που «φιλοτεχνεί» παραδοσιακά τις θέσεις της Ferrari.
Και μιας και το Viper πάει περισσότερο με τις μπάντες παρά σε ευθεία πορεία, η προσθήκη πλευρικής μπάρας φαντάζει μια ιδιαίτερα καλή ιδέα! Επιτάχυνση και τελική δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές από την Dodge, είναι σίγουρο πάντως πως δεν πρόκειται να είναι απογοητευτικές...
Θαύμασε το μικρό αριστούργημα!
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !