E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο; το ζευγάρι στον παράδεισο

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013


Σε τροχαιο σκοτωνεται ζευγαρι . πανε παραδεισο , συναντουν τον αγιο πετρο και του λενε. ε ξερεις θελουμε ακροαση απο το θεο εχουμε σοβαρο θεμα. τους παει ο Πετρος στον Θεό και λενε στον τελευταιο!: Θεε εχουμε ενα προβλημα.. τι ; λεει αυτος.. αν ξερεις σκοτωθηκαμε εκει κατω και δεν ειχαμε προλαβει να παντρευτουμε... να μας παντρεψεις θελουμε...
χμμμ λεει ο θεος..το εχετε σκεφτει καλα; ναι ναι αυτοι . οκ οκ ξανασκεφτειτο και ελατε σε 2 χρονια.
πανε σε 2 χρονια παλι, τα ιδια. το σκεφτηκαμε!
εισαστε σιγουροι λεει ο θεος; ναι ναι αυτοι. οκ οκ ο θεος. ελατε παλι σε 3 χρονια . σκεφτειτο ομως καλα
σε 3 χρονια ξανα τα ιδια , μπρος στην επιμονη, ο θεος τους παντρευει. χαρουμενοι ολοι βιολια, τα χερουβειμ τραγουδαν , ολα μια χαρα , τελεια. ευτυχια πληρης.
σε 6 μηνες το ζευγάρι κατηφες, ξαναπαει στο θεο... με κατεβασμενα ματια , σχεδον με ντροπη του λενε
ξερεις Θεε.... θελουμε να χωρισουμε!....
Αστραφτει βροντα ο θεος! το κερατο μου το ετσι μου το αλλιως μου... δε σας ειπα βρε κ@λοπαιδα να το σκεφτειτε καλα;;; τι θετε να κανω τωρα;
5 χρονια μου πηρε να σας βρω παπα εδω πανω να σας παντρεψει, ξερετε ποσα χρονια θα μου παρει να βρω εδω περα στον παραδεισο, δικηγορο να σας χωρισει;;;;


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger