E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πολύ άσχημα τα νέα για την Νανά Καραγιάνη…[φωτο]

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013



Για πρώτη φορά μιλάει ο Γιάννης Κωστόπουλος για το θέμα της γυναίκας του...........
δείτε πιο κάτω: 





Γιάννης Κωτσόπουλος: Έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για τη Νανά…οι γονείς της που είναι;;Προσπαθώ όσο μπορώ να μείνω διακριτικός με την υπόθεση της Νανάς. Δε θέλω να ψάξω τις πραγματικές αιτίες που την έχουν οδηγήσει στο αδιέξοδο. Δεν είμαι γιατρός. Δεν είμαι ψυχολόγος. Είναι απλά συνάδελφος και πολύ καλή μου φίλη. Όταν όμως ο ίδιος ο άντρας της επικοινωνεί μαζί μου και μου ζητάει να γράψω την αλήθεια τότε οφείλω να το κάνω. Έτσι έγινε λοιπόν χθες. Ο Γιάννης εκνευρισμένος από τα σχόλια κάποιων μίλησε μαζί μου και μοιράστηκε άγνωστες στιγμές της κοινής ζωή του με τη Νανά. Δεν είναι τύπος που γουστάρει την δημοσιότητα. Αντιθέτως. Μας σιχαίνεται ως φάρα επαγγελματική. Ωστόσο δε μπορεί να διαβάζει την κακία του καθενός. «Ρωτάει κανείς από αυτούς που με κρίνει πώς περνάω εγώ μαζί της; Προσκαλώ έναν από αυτούς που με κατηγορούν να έρθει και να ζήσει μαζί με την Νανά για μια μέρα. Ρωτάει κανείς αν εγώ πήρα την γυναίκα μου οπό τα μαλλιά δυο φορές στο παρελθόν και την έκλεισα στο Νοσοκομείο; Το έκανα χωρίς να το μάθει κανείς και την έσωσα. Λοιπόν. Καλό είναι να σταματήσει αυτό το παραμυθάκι και ν΄αναλογιστεί ο καθένας τις ευθύνες του. Αυτά που γράφονται για εισαγγελικές εντολές είναι μπούρδες. Κανείς δε μπορεί να βάλει με το ζόρι μια ενήλική γυναίκα στο νοσοκομείο ή σε μια κλινική δια της βίας παρά μόνο αν υπογράψει κάποιος εκ των γονιών της. Αλλά ρωτήσατε ποτέ που είναι οι γονείς της Νανάς; Είναι εξαφανισμένοι. Δεν έχουν καμία σχέση με τη Νανά ούτε και με μένα. Αντιθέτως η δική μου οικογένεια είναι όλοι τους στα πρόθυρα της κατάθλιψης. Πιστέψτε με. Με τη δύναμη που έχω έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου. Είναι πλέον στο χέρι της Νανάς»...
ΝΑΣΟΣ ΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ 
.gossip-tv.gr 



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger