E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο Τατσόπουλος εξηγεί τι ήθελε να πει με το «έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα»: Ακούστηκαν εκατομμύρια μ@λ@κίες Πηγή: Ο Τατσόπουλος εξηγεί τι ήθελε να πει με το «έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα»: Ακούστηκαν εκατομμύρια μ@λ@κίες

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

«Με γελοιοποίησαν» τονίζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρος Τατσόπουλος αναφερόμενος στη... θρυλική ατάκα του «έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα». Ο συγγραφέας σε πρόσφατη συνέντευξή του, ένα χρόνο μετά, σχεδόν, εξομολογείται γιατί είπε τη συγκεκριμένη φράση.

Μιλώντας στο περιοδικό ΕΓΩ ανέφερε πως είπε τη συγκεκριμένη φράση την οποία χαρακτηρίζει «στερεότυπη» τονίζοντας ότι η δική του γενιά την έλεγε κατά κόρον προκειμένου να δηλώσει πως είναι σεξουαλικά ενεργός.

«Ηταν στο πλαίσιο του αδιανόητου. Ειπώθηκε με την έννοια του αναστεναγμού, όχι του κομπασμού. Δηλαδή, αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι μονάχα αποκρουστικοί ψεύτες, δεν ορρωδούν προ ουδενός. Είπα, λοιπόν, μία στερεότυπη φράση, την οποία η δική μου γενιά την έλεγε κατά κόρον. Το... έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα σημαίνει ότι είμαι σεξουαλικά ενεργός. Είναι ένας κομπασμός προφανώς, μη κυριολεκτικός. Μην τρελαθώ σ' αυτή τη χώρα! Δεν εννοούσα ότι έχω πηδήξει δύο εκατομμύρια γυναίκες. (...) Επί δυόμισι χρόνια ήμουν γκέι και μετά ήμουν εχθρός των ομοφυλόφιλων. Απίστευτα χτυπήματα! Εκατομμύρια μαλακίες. Άρχισε ένα παιχνίδι ανάμεσα στον κανιβαλισμό και τον καρναβαλισμό... Με γελοιοποίησαν, με κανιβάλησαν, ήθελαν να με φάνε ζωντανό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εξηγώντας με το δικό του τρόπο την... ιστορία πίσω από τη «θρυλική» του ατάκα.


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger