E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Δείτε τι είπε ο Νότης Σφακιανάκης για το Ρέμο! ΠΑΓΩΣΕ Ο ΛΙΑΓΚΑΣ!

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013


Χέστηκα τι θα βγάλει ο Ρέμος! Ο καθένας στα κυβικά του, κατάλαβες; 

Η πολυαναμενόμενη συνάντηση του Γιώργου Λιάγκα με τον Νότη Σφακιανάκη έγινε πραγματικότητα και στη μεταξύ τους κουβέντα είχαν θέση όλοι και όλα. Ένα από το πιο ενδιαφέροντα σημεία της συνέντευξης ήταν η αναφορά του τραγουδιστή στα λεγόμενα του Αντώνη Ρέμου και στην κόντρα που έχει ξεσπάσει το τελευταίο διάστημα.

Όταν ο Γιώργος Λιάγκας ρώτησε αν θα συνεργαζόταν με τον Αντώνη Ρέμο, ο Νότης Σφακιανάκης απάντησε: “Εγώ έχω δικό μου κόλπο. Ο Ρέμος δεν είναι μεγάλο όνομα, μικρό είναι, δισύλλαβο. Δεν συνεργάζομαι με καλλιτέχνες καταξιωμένους, γιατί έχω δικό μου κόλπο. Έχω στήσει δική μου παντιέρα”.

Στην ερώτηση για το σχόλιο του Αντώνη Ρέμου σχετικά με την ορθοδοξία, ο τραγουδιστής απάντησε κοφτά: “Χέστηκα τι θα βγάλει ο Ρέμος! Οι καλλιτέχνες έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Είναι υποχρεωμένοι να τα εκφράζουν. Εγώ λέω αυτά που θέλω και όποιος θέλει τα ακούει”.

Μάλιστα, ο Νότης Σφακιανάκης απευθύνθηκε μέσω της κάμερας στον Αντώνη Ρέμο και είπε χαρακτηριστικά: “Βρε Αντωνάκη μου, σ’ εμένα; Πλάκα κάνεις; Ασχολήσου με τα δικά σου! Ο καθένας στα κυβικά του! Κατάλαβες; Μην τρελαθούμε, μικροί μεγάλοι στο ίδιο καφενείο”!

Δείτε το βίντεο:



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger